کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري:

شناسايي نيازهاي روحي رواني و اجتماعي دانش‌آموزان ضرورت دارد

19 دی 1394 ساعت 14:09

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: نيازهاي روحي رواني و اجتماعي دانش‌آموزان بايد شناسايي و مورد بررسي قرار گيرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، بهروز اميدي مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با خبرنگار مشکات برين با اشاره به نقش آموزش و پرورش اظهارکرد: آموزش و پرورش يک دستگاه مهم و اثربخش در تربيت و هدايت دانش‌آموزان است که نقش مهم و اساسي در رشد و توسعه کشور دارد و از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.

وي افزود: معاونان و مربيان پرورشي چهارمحال و بختياري وظيفه مهمي در ايجاد بستر و فضاي مناسب جهت سوق دادن دانش‌آموزان به باورهاي ديني و اجتماعي جامعه اسلامي و ايراني دارد.

اميدي تربيت، آموزش سبک زندگي اسلامي و ايراني، بررسي آسيب‌شناسي رواني، اجتماعي و فرهنگي، ‌هدايت تحصيلي، بهداشت رواني دانش‌آموزان را از وظايف معاونان و مربيان پرورشي دانست و ادامه داد: براي شناخت استعدادهاي دانش‌آموزان بايد سرمايه‌گذاري لازم در اين راستا در دستور کار قرار گيرد.

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري بيان کرد: آموزش و پرورش با بهره‌گيري از ثروت فرهنگ ديني اسلامي و ايراني نقش مهمي در رشد و شکوفايي استعداد دانش‌آموزان دارد.

اميدي با اشاره به اهميت شناسايي نياز دانش‌آموزان و بررسي آسيب‌هاي اجتماعي در جامعه عنوان کرد: معاونان و مربيان پرورشي چهارمحال و بختياري با پاسخ‌گويي درست به نيازهاي روحي و اجتماعي مي‌توانند دانش‌آموزان را در پويايي و انتخاب مسير درست زندگي هدايت و ارشاد کنند.

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: نيازهاي روحي رواني و اجتماعي دانش‌آموزان بايد شناسايي و مورد بررسي قرار گيرد.

وي با اشاره به اهميت ارتقاء و به‌روزرساني مربيان و معاونان پرورشي در اين استان خاطرنشان کرد: بهسازي و توانمندسازي نيروي انساني در آموزش‌ و پرورش از اهميت ويژه‌اي برخوردار است و بايد مورد توجه قرار گيرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰م


کد مطلب: 26649

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/interview/26649/شناسايي-نيازهاي-روحي-رواني-اجتماعي-دانش-آموزان-ضرورت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir