کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاد حوزه و دانشگاه از موسسه سيره شهدا قم

بهترين راه گراميداشت مقام شهدا عمل به وصيت آن‌هاست

7 آذر 1401 ساعت 8:44

استاد حوزه و دانشگاه از موسسه سيره شهدا قم گفت: امروزه کاري که مي‌توان در حق شهدا کرد اين است که برويم ببينيم اين شهدا براي چه رفته‌اند وصيت‌نامه‌هايشان را بخوانيم و به سمت اهداف ايشان حرکت کنيم.


به همت سپاه ناحيه فارسان و با حضور گسترده خانواده شهدا و بسيجيان يادواره 226 شهد شهر فارسان برگزار شد.

به گزارش جهانبین نیوز ، به مناسبت هفته بسيج يادواره بزرگ شهداي شهر فارسان با حضور گسترده مردم شهيدپرور شهر فارسان، بسيجيان و خانواده‌هاي شهدا در سالن ولايت شهر فارسان برگزار شد.
 
در اين برنامه حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمدصادقي استاد حوزه و دانشگاه از موسسه سيره شهدا قم به‌عنوان سخنران برنامه و کربلايي جواد حيدر از مداحان مطرح کشور ميهمانان ويژه اين برنامه بودند.

عليرضا عربي فرمانده سپاه ناحيه فارسان ضمن خيرمقدم گويي به بسيجيان و خانواده‌هاي شهدا فرهنگ بسيج را آميخته بافرهنگ شهيد و شهادت دانست و عنوان کرد : بسيجيان به‌واقع ادامه‌دهنده راه همين شهدايي هستند که هم‌اکنون براي گراميداشت ياد و خاطره ايشان گرد هم آمده‌ايم و مفهوم و ماهيت بسيج براي آنان که با معنويت و انقلاب بيگانه هستند ناآشناست.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمدصادقي استاد حوزه و دانشگاه از موسسه سيره شهدا قم گفت: شهدا را حاضر و ناظر بر اعمال ما دانسته و عنوان کرد: همه ما که امروز در اين جلسه حاضر هستيم حقيقتاً با اجازه و دعوت شهدا وارد اين جلسه و مجلس شده‌ايم و اين جلسه صاحب دارد و صاحب آن شهدا هستند.

وي ضمن بيان چند خاطره از شهداي دفاع مقدس گفت: امروزه کاري که مي‌توان در حق شهدا کرد اين است که برويم ببينيم اين شهدا براي چه رفته‌اند وصيت‌نامه‌هايشان را بخوانيم و به سمت اهداف ايشان حرکت کنيم.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 52175

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/52175/1/بهترين-راه-گراميداشت-مقام-شهدا-عمل-وصيت-آن-هاست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir