کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش تصويري/

همايش «ياد ياران» در ميانکوه برگزار شد

6 مهر 1400 ساعت 7:48

همايش ياد ياران و تجليل رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بخش ميانکوه در حوزه مقاومت بسيج امام حسين(ع) این بخش برگزار شد.


به گزارش  جهانبين نيوز، مظفر نادعلي پور جانشين فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در همايش ياد ياران و تجليل رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بخش ميانکوه با گراميداشت هفته دفاع مقدس و ياد و خاطره شهدا و ايثارگران اظهار داشت: راه رسيدن به غفران الهي راه دفاع و انبياء الهي است.

نادعلي پور افزود: شهادت بالاترين مقام و منزلت است و سبب مي شود تا انسان مورد عنايت ويژه الهي قرار گيرد و شهدا و خانواده هاي آنان، انسان هاي تعالي نظر هستند.

وي گفت: تبيين راههاي صيانت از نظام مقدس جمهوري اسلامي، تبيين راههاي بسترسازي ظهور و حکومت منجي عالم بشريت از مهمترين وظاف است.

نادعلي پور به نقش شهدا و فرهنگ ايثار و شهادت در تحقق اهداف اشاره کرد و گفت: نمايش ارزشها بهترين راه ترويج ارزشها است زيرا شهدا به روزترين و مشهورترين مصاديق ارزش هاي اسلام ناب محمدي است.

 جانشين فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل بهترين راه تربيت جامعه مهدوي را طرح الگوي تربيت حماسي و جهادي ياد کرد و گفت: اين تربيت نيازمند الگو است و بهترين ياران را مي توان در کربلا و يا در دفاع مقدس جستجو کرد، از اينرو شهدا بهترين الگو براي بسترسازي يارانه حضرت مهدي (عج) در عصر ظهور هستند.

در پايان از خانوداه معظم شهدا و  جمعی از رزمندگان  بخش ميانکوه از توابع شهرستان اردل تجليل شد.

انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 48695

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/48695/1/همايش-ياد-ياران-ميانکوه-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir