کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان:

انقلاب اسلامي يک الگوي جهاني براي آزادي‌طلبان در سطح دنيا مبدل گشته است

15 بهمن 1399 ساعت 12:28

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان گفت: انقلاب اسلامي با فراز و نشيب‌هاي مختلف و دشمني‌هاي فراوان از جانب استکبار جهاني و عاملان حلقه‌به‌گوشش روبه رو بوده است هم چنان به يک الگوي جهاني براي آزادي‌طلبان درسطح دنيا مبدل گشته است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سيد هادي صالحي در يادواره آبروي محله شهيد قربانعلي داودي اولين شهيد انقلاب شهرستان فارسان ضمن تبريک چهل و دومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: دشمن به دنبال آن بود که ايراني‌ها چهل‌سالگي پيروزي انقلاب اسلامي را جشن نگيرند و نقشه‌هاي دشمن نقش برآب شده و امسال ما چهل و دومين دهه فجر انقلاب اسلامي را جشن مي‌گيريم.

وي اظهار کرد: دهه فجر نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي است و به برکت انقلاب اسلامي، حضور وحدت‌آفرين ملت در صحنه‌هاي انقلاب، تلاش امام راحل (ره)، جان‌فشاني‌هاي شهدا و درايت مقام معظم رهبري انقلاب اسلامي به الگويي براي جهانيان تبديل‌ شده است.

صالحی با بيان اينکه اگرچه کشور ما با مشکلات اقتصادي سنگيني مواجه است و مردم در معيشت مشکل جدي دارند، افزود: امروز تنها کشوري است که مي‌تواند ادعا کند که به لحاظ سياسي کاملاً مستقل است جمهوري اسلامي ايران است.
 
وي اظهار داشت: در چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامي، با فراز و نشيب‌هاي مختلف و دشمني‌هاي فراوان از جانب استکبار جهاني و عاملان حلقه‌به‌گوشش روبه رو بوده است اما هم چنان به يک الگوي جهاني براي آزادي‌طلبان در سطح دنيا مبدل گشته است.
 
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: انقلاب کردن سخت بود، اما حفاظت از انقلاب اسلامي با اين همه توطئه و نيرنگ سخت‌تر مي‌باشد و همه مردم ايران به خاطر اين که صاحبان اصلي انقلاب بودند در اين مسير هزينه‌هاي زيادي پرداخت کردند و در تمام برهه‌هاي زماني دشمنان را مأيوس کردند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 46608

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/46608/1/انقلاب-اسلامي-يک-الگوي-جهاني-براي-آزادي-طلبان-سطح-دنيا-مبدل-گشته

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir