۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۱۹۶۱۶

برگزاري محفل انس با قرآن در آموزشگاه نمونه بهشت آيين اردل

به مناسبت گراميداشت هفته قرآن و عترت محفل انس با قرآن با حضور قاري ممتاز شهرستاني در آموزشگاه نمونه بهشت آيين شهر اردل برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، با حضور روحاني اعزامي از قم کارشناس قرآن تبليغات اسلامي، مسئول آموزش و کارشناس قرآن آموزش و پرورش اردل، مراسم نوراني انس با قرآن کريم در آموزشگاه نمونه بهشت آيين شهر اردل برگزار شد .

در اين مراسم نوراني اسماعيل رضايي قاري ممتاز شهرستان اردل به تلاوت آياتي چند از کلام الله مجيد پرداخت که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

سجاد اسدي کارشناس قرآن آموزش و پرورش شهرستان اردل در حاشيه اين مراسم در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه اظهارداشت: به مناسبت گراميداشت هفته قرآن و عترت مراسم نوراني انس با قرآن در تمامي مدارس شهرستان اردل برگزار مي شود و دراين محافل از قاريان دانش آموز تقدير مي شود.

اسدي در ادامه عمل کردن به قرآن را مهم ترين رکن آن دانست و گفت: قرآن زماني تأثير بيشتري خواهد داشت که با خواندن و معني کردن در روح و جان رسوخ کند زيرا قرآن بزرگ ترين کتاب و بهترين راهنماي بشريت است که به واسطه آن انسان ها به هدايت، مقصد اصلي و درجات عالي که همانا سعادت ابدي است نائل مي گردند.

انتهاي پيام1020ج/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۱:۴۷:۱۳

2 May 2024