۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۲۱۸۲۵
پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد؛

راهپيمايي نمازگزاران شهرستان کوهرنگ در حمايت از مردم يمن

مردم ولايتمدار شهرستان کوهرنگ، امروز پس از اقامه نماز جمعه و در زير باران شديد، با شعارهاي مرگ بر آمريکا و مرگ بر آل سعود در حمايت از مردم مظلوم يمن راهپيمايي کردند
راهپيمايي نمازگزاران شهرستان کوهرنگ در حمايت از مردم يمن
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، مردم ولايتمدار شهرستان کوهرنگ، امروز پس از اقامه نماز جمعه و در زير باران شديد، با شعارهاي مرگ بر آمريکا و مرگ بر آل سعود در حمايت از مردم مظلوم يمن راهپيمايي کردند.
 
آحاد مردم مؤمن و متدين شهر چلگرد در حالي که پلاکاردهايي با عناوين «آل سعود ننگت باد» و «ما غاصبان را محکوم مي کنيم»، فرياد مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل سر دادند و خواستار مداخله جوامع جهاني براي پايان دادن به جنايات آل سعود در يمن شدند.
 
زنان و مردان مؤمن کوهرنگي در حالي در زير باران شديد، در حمايت از مردم يمن به صحنه آمده بودند که شعارهايي به این مضمون براي نشان دادن نفرتشان از رژيم آل سعود و حاميان آن ها سرمي‌دادند: «واي اگر خامنه‌اي حکم جهادم دهد، ارتش دنيا نتواند که جوابم دهد»، «آل سعود شرمت باد، آمريکا ننگت باد».
 
در پايان اين راهپيمايي، قطعنامه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي قرائت شد که در آن بر حمايت همه‌جانبه از مردم مظلوم يمن در برابر حملات ناجوانمردانه آل سعود و حاميان غربي آن ها تأکيد شده و از سازمان ملل و شوراي امنيت خواسته شده است به اين جنايات بي‌رحمانه پايان داده شود.
 
انتهاي خبر/1024ج/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۷:۲۰

7 Jan 2020