۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۲۰۴۴۴

توزیع کارت آزمون دکترای آزاد از فردا

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه آزاد می‌توانند از ساعت ۱۱ فردا با مراجعه به پایگاه اینترنتی معاونت سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.org کارت ورود به جلسه آزمون دکتری را دریافت کنند.
توزیع کارت آزمون دکترای آزاد از فردا
به گزارش واحد مرکزی خبر؛ دکتر علوی فاضل با اعلام این خبر افزود: چنانچه هر داوطلبی پس از دریافت کارت مغایرتی در مندرجات از نظر مشخصات فردی، زبان خارجه و سهمیه ملاحظه کرد می‌تواند با مراجعه به باجه‌های رفع نقص نسبت به آن اقدام کند.

معاون دانشگاه آزاد درباره زمان و مکان رفع نقص گفت: داوطلبان حوزه تهران جهت رفع نقص باید در یکی از روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ و ۱۳ الی ۱۷ به مجتمع دانشگاهی ولی عصر تهران مرکزی واقع در میدان امام حسین ابتدای خیابان دماوند مراجعه کنند.

علوی فاضل ادامه داد: داوطلبانی که محل حوزه امتحانی آن‌ها یکی از ۱۰ واحد دانشگاهی مجری این آزمون واقع در شیراز، اصفهان، اهواز، مشهد، تبریز، کرمانشاه، کرمان، ساری، رشت و زاهدان است باید در یکی از روزهای فوق به محل باجه رفع نقص حوزه امتحانی خود مراجعه کنند.

معاون دانشگاه آزاد در پایان گفت: داوطلبان می‌توانند سوالات خود را در سامانه پرسش و پاسخ سایت www.azmoon.org ثبت کنند تا کارشناسان در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ دهند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۰:۵۳

12 Jan 2020