کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توزیع کارت آزمون دکترای آزاد از فردا

5 بهمن 1393 ساعت 12:14

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه آزاد می‌توانند از ساعت ۱۱ فردا با مراجعه به پایگاه اینترنتی معاونت سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.org کارت ورود به جلسه آزمون دکتری را دریافت کنند.


به گزارش واحد مرکزی خبر؛ دکتر علوی فاضل با اعلام این خبر افزود: چنانچه هر داوطلبی پس از دریافت کارت مغایرتی در مندرجات از نظر مشخصات فردی، زبان خارجه و سهمیه ملاحظه کرد می‌تواند با مراجعه به باجه‌های رفع نقص نسبت به آن اقدام کند.

معاون دانشگاه آزاد درباره زمان و مکان رفع نقص گفت: داوطلبان حوزه تهران جهت رفع نقص باید در یکی از روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ و ۱۳ الی ۱۷ به مجتمع دانشگاهی ولی عصر تهران مرکزی واقع در میدان امام حسین ابتدای خیابان دماوند مراجعه کنند.

علوی فاضل ادامه داد: داوطلبانی که محل حوزه امتحانی آن‌ها یکی از ۱۰ واحد دانشگاهی مجری این آزمون واقع در شیراز، اصفهان، اهواز، مشهد، تبریز، کرمانشاه، کرمان، ساری، رشت و زاهدان است باید در یکی از روزهای فوق به محل باجه رفع نقص حوزه امتحانی خود مراجعه کنند.

معاون دانشگاه آزاد در پایان گفت: داوطلبان می‌توانند سوالات خود را در سامانه پرسش و پاسخ سایت www.azmoon.org ثبت کنند تا کارشناسان در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ دهند.


کد مطلب: 20444

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/20444/توزیع-کارت-آزمون-دکترای-آزاد-فردا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir