:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه استان برگزار مي‌شود | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۲۸۸۰۵
در چهارمحال وبختياري:

محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه استان برگزار مي‌شود

مديرکل اوقاف و امور خيريه استان چهارمحال وبختياري از برگزاري محافل نوراني انس با قرآن کريم با حضور قاري بين‌المللي از مصر و نخبگان قرآني کشوري واستاني در ماه مبارک رمضان خبر داد.
محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه استان  برگزار مي‌شود
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، حجت‌الاسلام مرتضي عزيزي مدير کل اوقاف و امور خيريه چهار محال و بختياري با اشاره به اينکه ماه رمضان تجلي‏‌گاه قرآن و ماه انس با قرآن است و روزه‏‌داران مؤمن بايد با تلاوت قرآن انس بگيرند و با تدبر در آيات قرآن و بهره‏‌گيري فکري و عملي از مفاهيم قرآن بر رشد و تکامل ملکوتي خود بيفزايند اظهار داشت: به همين منظور اداره‌کل اوقاف استان با برپايي محافل انس با قرآن کريم در اماکن متبرکه در طول ماه مبارک رمضان تمامي سعي و تلاش خود را براي انس بيشتر مردم خداجوي استان با اين کتاب الهي به کار خواهد گرفت.

حجت الاسلام عزيزي با بيان اينکه سازمان اوقاف و امور خيريه به عنوان يکي از دستگاه هاي دست اندرکار فعاليت ها و مسابقات قرآني ،دعوت از قاريان برجسته ايراني و مصري براي حضور در محافل قرآني را در ماه مبارک رمضان در دستور کار خود قرار داده است گفت: : برگزاري محافل انس با قرآن در زمينه ترغيب جوانان و حضور موثر و فعال اين قشر در مساجد و شرکت در نماز جماعت تاثير بسزايي براي جامعه و قشر جوان دارد.

وي اظهارداشت: برگزاري محافل انس با قرآن با حضور قاريان بين اللملي از جمله برنامه هاي اداره اوقاف است که هر سال همزمان با ماه مبارک رمضان در مساجد و بقاع متبرکه اين استان برگزار مي‌شود.

مدير کل اوقاف وامورخيريه استان در ادامه تصريح کرد: در راستاي اجراي طرح ضيافت الهي، ۲ محفل انس با قرآن کريم با حضور نخبه قرآني کشور حامد ولي زاده نفر اول سي وسومين دوره مسابقات بين المللي قرآن کريم روز ششم ماه مبارک رمضان در محل حسينيه اعظم شهرکرد قبل از نمازمغرب وعشاء و زندان مرکزي شهرکرد بعد از افطار برگزار مي گردد.

وي در ادامه افزود: ۴ محفل انس با قرآن کريم نيز با حضور قاري بين‌المللي فتحي عبدالرحمن از کشور مصر، در روز چهاردهم و پانزدهم ماه مبارک رمضان در شهرهاي بن ،طاقانک،شهرکرد(اشکفتک) وبروجن برگزار مي گردد.

حجت الاسلام عزيزي در پايان نيز اضافه کرد: جلسات ترتيل‌خواني، جزءخواني و تفسير قرآن نيز در روزهاي ماه مبارک رمضان در ۲۰ بقعه شاخص استان و مکان هاي مذهبي قبل از نماز مغرب وعشاء برپا مي‌شود.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۳:۴۲

30 Dec 2019