کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ياداشت/

جشنواره فيلم مقاومت مکاني براي به تصوير کشيدن هنر مقاومت است

2 مهر 1395 ساعت 14:25

جشنواره فيلم مقاومت کمک بسياري به فيلمسازان مي کند تا در اين عرصه به رشد و بالندگي برسند و با به تصوير کشيدن هنر مقاومت، قدرت همه جانبه خود را به جهانيان نشان دهند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، محمد نصيري کارگردان جوان کشورمان در ياداشتي نوشت:

جشنواره فيلم مقاومت کمک بسياري به فيلمسازان مي کند تا در اين عرصه به رشد و بالندگي برسند و با به تصوير کشيدن هنر مقاومت، قدرت همه جانبه خود را به جهانيان نشان دهند.

ما ميدانيم امروزه حوزه فرهنگ هدفي ست که دشمنان انتخاب کرده اند و سعي دارند با ايجاد گسست هاي اجتماعي از طريق از بين بردن فرهنگ و بوسيله رسانه، راه خود را براي ورود به کشور باز کنند. 

فرهنگ مقاومت، استراتژي و راهبرد فرهنگي ست که در برابر نفوذ فرهنگي غرب با نگاهي روشنگر، افشاکننده، تحليلگر و جريان ساز مي تواند خط شکن باشد و در جريان عبور از نفوذ فرهنگي  غرب و صهيونيست، آن را مغلوب و مقهور خود ساخته  و نداي حقانيت اسلام، انقلاب، مسلمين و مستضعفين جهان را به گوش جهانيان برساند.

در اين زمينه نقش رسانه بسيار حايز اهميت است و با برنامه اي که غرب سالهاست طرح و اجرا کرده عريان سازي، همجنس بازي و نسل کشي را به راحتي در حال ترويج دادن هستند هنرمندان ما بايد گول ظاهر خندان و فريبنده رسانه هاي غرب را نخورند.

ما متاسفانه امروز ميبينيم که رسانه هاي غرب با جوسازي و دانه پاشي هاي خود هنرمندان ما که الگوي جامعه هستند را جذب و بعد از اتمام رسالت خود هنرمند را در شرايطي بسيار زننده و خفت بار رها مي کنند و در اينجاست که فرهنگ غني ما متزلزل مي شود و يا به نحوي مقهور فرهنگ بيگانه مي گردد و با نفوذ فرهنگي زمينه هاي سلطه را فراهم کرده و دست به براندازي نظام اسلامي کشورهاي منطقه  ميزنند.

رسالت هنرمندان عزيز ما بايد بيان و به تصوير کشيدن ارزشهاي انساني و الهي خود براي جهاني شدن باشد و با اين کار ارزشي هنرمندان مي توانند با بهره گيري از ابزار فرهنگي و تبليغي مدرن در تبيين صحيح فرهنگ انقلابي و اسلامي نقش مهمي داشته باشند تا از نفوذ فرهنگي دشمنان جلوگيري و مقابل زيادخواهي آنها ايستادگي کنيم.
 
 
انتهاي پيام1022ج /610ک


کد مطلب: 30719

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/report/30719/جشنواره-فيلم-مقاومت-مکاني-براي-تصوير-کشيدن-هنر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir