کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس انجمن پیام سازمان های مردم نهاد لردگان:

بیکاری، یکی از دغدغه های اصلی جوانان لردگان است

21 خرداد 1393 ساعت 11:38

محمدی ضمن عرض تبریک به مناسبت تولد حضرت علی اکبر (ع) گفت: جوان، کانون شور و هیجان و قلب تپنده و سرمایه آینده یک ملت است و از این رو در برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه‌ای به این نسل باید شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، رییس انجمن پیام سازمان های مردم نهاد لردگان، شناخت دردها و دغدغه‌های فکری نسل جوان را ضروری دانست و گفت: باید دانست که دردها همیشه نشانه بیماری نیست، بلکه گاه نشانه بیداری نیز هست که برای درمان، باید این نسل را بشناسیم و مزایا و عیب‌هایش را بدانیم، با بی اعتنایی به این امر محال است که بتوانیم با نسل جوان ارتباط چاره جویانه و منطقی بر قرار کنیم .

محمدی در ادامه گفت: عدم برخورد منطقی و آگاهانه ، نسل جوان را به انحراف کشانده و آنها را به مکاتب و اندیشه های منحرف سوق می دهد .

رییس انجمن پیام شهرستان لردگان افزود: جوان شيفته تحسين و تمجيد است. به ستايش ها دل مي بندد و حاضر است خود را فداي كسي كند كه صلاحيت و شايستگي او را تاييد كرده و يا به تعريفش پرداخته است؛ ‌ از اين رو،‌ شايسته است با ستايش هاي تشويق كننده و به جا در هدايت فكري و روحي جوانان بكوشيم.

وی از دغدغه ها و انتظارات خانواده ها و بالاخص جوانان لردگانی از مسئولین استان و شهر ستان اشاره کرد و گفت: موضوع بیکاری جوانان لردگان را به عنوان یکی از دغدغه های اصلی خود دانسته و با تدبیر مناسب و برنامه ریزی شایسته و حمایت صحیح از بخش خصوصی و جذب منابع سرمایه گذاری در استان در جهت حل این معضل گام های اساسی بردارند.

محمدی در پایان گفت: بدون شک قهرمانان اصلی وطن جوانان عزیزی هستند که از بدو پیدایش کشور عزیزمان ایران از جان و مال هستی خویش در جهت آزادی و آزادگی کشور عزیزمان گذشتند که یاد و خاطره جوانان سربلند کشورمان گرامی باد .

پایان خبر/س م/


کد مطلب: 15151

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/report/15151/بیکاری-یکی-دغدغه-های-اصلی-جوانان-لردگان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir