۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۱۳۳۹۹
تلاش قشری زحمت کش:

احساس خوب وخوشحالی مردم، دلگرمی کارزحمتکشان شهرداری

مطمئنا من هم دوست دارم این روزها را در کنار خانواده ام باشم اما وقتی می بینم که کار ما شهر را تمیز و با نشاط می کند و مردم هم از این نظافت لذت می برند احساس خوبی به من دست می دهد و به کارم دلگرم می شوم.
احساس خوب وخوشحالی مردم، دلگرمی کارزحمتکشان شهرداری
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، در ایام تعطیلات نوروزی که هرکس به کار خود مشغول است و برنامه دیدو بازدید و سفر می‎چیند هر موقع که از خانه بیرون می آییم کوچه ها و خیابان ها را نظافت شده و تمیز می بینیم و بارها هم شاهد تلاش رفتگران سخت کوش بوده ایم که سرگرم نظافت معابر و کوچه ها و خیابان ها بوده اند. بسیاری ازما، حتی یک بار هم با رفتگر محله هم صبحت نشده و یک خدا قوت خشک و خالی هم به او نگفته ایم.

«نارنجی پوشان» کارگرانی صدیق و زحمت کش هستند که اگر یک روز کارشان را انجام ندهند کثیفی کوچه ها و محله ها و بوی تعفن زباله ها، همه را کلافه و چهره شهر و حتی محله را دگرگون می کند

تلاش رفتگران شرکت های خدماتی و شهرداری، بر هیچ یک از شهروندان پوشیده نیست و این بار به بهانه عید نوروز خبرنگار منطقه آزاد، برای عرض سلام و خسته نباشید به سراغ این چند تن از این زحمتکشان رفت تا پای حرفشان بنشیند و ذره ای از زحمات بی دریغ آنها را به تصویر بکشد.

یکی از رفتگران گفت: من و دیگر دوستانم می خواهیم همشهریان و مسافران بوی خوش عید را از تمام وجود استشمام کنند و بدون دغدغه ای از نظر نظافت و سلامت در خیابان ها و کوچه ها عبور کنند.

این نارنجی پوشان بی ادعا خیابان را آب و جارو کردند، آقای حیدری به خبرنگار ما گفت: مطمئنا من هم دوست دارم این روزها را در کنار خانواده ام باشم اما وقتی می بینم که کار ما شهر را تمیز و با نشاط می کند و مردم هم از این نظافت لذت می برند احساس خوبی به من دست می دهد و به کارم دلگرم می شوم.

رئیسی دیگر کار گر شهرداری از بعضی مردم گله کرد و گفت: گرچه ما موظف هستیم کارمان را به نحو احسن انجام دهیم ولی کاش مردم هم ضمن حفظ بهداشت و نظافت شهر به ما رفتگران کمک کنند و آشغال را نریزند،زیرا بعضی اوقات مجبور می‌شویم تا نیمه‌های شب بیدار بمانیم و کار خود را به پایان برسانیم.

وی افزود: برخی مغازه ها هم با پرت کردن زباله به کنار خیابان و جدول ها ساعتی بعد از نظافت بامدادی ما، دوباره خیابان ها را کثیف می کنند و به گمانشان ما باید لحظه به لحظه بدون هیچ استراحتی تنها زباله های ریخته شده آن ها را جمع آوری کنیم.

راستي اگر يك روز نيايد، انبوه زباله ها آبروي كوچه و شهر را مي برد و ما مي مانيم و خاطره مردي با لباس نارنجي و حسرت ديدنش که نشاط و نظافت را به ما هدیه می داد. پس يادمان بماند براي دست هايش دعا كنيم و براي خستگي هايش «خدا قوتي» بگوییم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۹:۲۷

9 Jan 2020