کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی استان:

دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است

31 شهريور 1392 ساعت 8:28

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری دفاع مقدس را نقطه عطف تارخ انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: حفظ و صیانت از ارزش های والا و متعالی دفاع مقدس وظیفه آحاد جامعه است.


  سردار جعفری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز افزود: جهاد در راه خدا ودفاع از حریم اسلامی تا مرز شهادت وظیفه الهی، آرمانی و انسانی است که ملت ایران آن را در میادین هشت سال دفاع مقدس در معرض دید جهانیان قرار داد.

جعفری در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت الگوپذیری جوانان از ارزش های والای هشت سال دفاع مقدس تاکید کردو اظهار داشت: انتقال ارزش های هشت سال دفاع مقدس به جوانان نسل امروز و آینده از ابزارهای مهم مبارزه با جنگ نرم است.

وی با اشاره  اهداف راهبردی هفته دفاع مقدس تصریح کرد: ایجاد فضای معنوی و تقویت ارزش های دفاع مقدس در آحاد مختلف جامعه، تبیین دستاوردها و نقش جوانان در دفاع مقدس، تقویت روحیه مقاومت و فداکاری به ویژه در مقابله  با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن و پرداختن به موضوع عقلانیت و منطق در دفاع مقدس از این گونه اهداف است.

این مقام ارشد انتظامی اثبات کارآمدی نظام و ولایت فقیه را ازمهمترین دست آورودهای هشت سال دفاع از مرزهای این سرزمین دانست و گفت:دوران دفاع مقدس موجب افزایش غرور ملی، همبستگی و انسجام ملت ایران، ارتقای روحیه حماسی جوانان کشور و برجسته شدن فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه شد.

جعفری تربیت نسل با اراده ،بلند همت، ناامیدی دشمنان در تعدی به تمامیت ارضی کشور و الگو بودن برای سایر ملت های ستمدیده منطقه را از دیگر پیامدهای مثبت دوران دفاع مقدس برشمرد.

وی در پایان پیروزی ها و افتخارات انقلاب اسلامی در تمامی عرصه های سیاسی،اجتماعی، نظامی و بین المللی را مرهون خون شهدای هشت سال جنگ تحمیلی دانست و عنوان کرد: امروز آنچه دشمنان اسلام را نگران و عصبانی کرده و همه ی نقشه هایشان را نقش برآب ساخته وجود فرهنگ شهادت در جامعه است.


کد مطلب: 8992

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8992/دفاع-مقدس-نقطه-عطف-تاریخ-انقلاب-اسلامی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir