کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

تامین آب آشامیدنی کهن‌دژ در بخش ناغان

8 ارديبهشت 1403 ساعت 8:51

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ (گاو توت) از توابع شهرستان کیار خبر داد.


محمد کریمی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: در راستای تحقق شعار دولت سیزدهم که مصمم است با تمام توان برای رفع محرومیت‌ و آبادانی روستاها گام بردارد، جهاد آبرسانی در 10 هزار روستا در کشور آغاز و این مهم به سرانجام رسید.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای آبرسانی به روستای کهن‌دژ افزود: بهسازی و محوطه‌سازی یک دهنه چشمه، نصب اتاقک برق، حفر و تجهیز چاهک پمپاژ و همچنین نصب و راه‌اندازی سیستم گندزدایی آب شرب از جمله کارهایی است که در محل آبگیر انجام شده.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از اقدامات دیگر در جهت بهره‌مندی مردم کهن دژ از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی و پایدار را اجرای چهار کیلومتر شبکه آبرسانی در روستا، اجرای یک هزار و 250 متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، نصب و مدفون‌سازی یک عدد مخزن ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز، نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور آب و... دانست.

کریمی عنوان کرد: این پروژه آبرسانی با مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی ارتش جمهوری اسلامی و با هدف تامین آب شرب اهالی روستای کهن‌دژ اجرا شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای این طرح آبرسانی روستایی را 50 میلیارد ریال معادل 5 میلیارد تومان اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: روستای کهن‌دژ از توابع بخش ناغان شهرستان کیار در حدود 100 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 57320

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/57320/تامین-آب-آشامیدنی-کهن-دژ-بخش-ناغان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir