کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب موقت نماز جمعه اردل:

ایمان دینی از مهم‌ترین عوامل قدرت و تحرک کشور است

25 اسفند 1402 ساعت 14:43

خطیب موقت نماز جمعه اردل گفت: ایمان دینی از مهم‌ترین عوامل قدرت و تحرک این کشور است هر جا ایمان دینی وجود داشت در طول تاریخ رسیدن به اهداف قابل‌دستیابی خواهد بود.


به گزارش «جهانبین نیوز»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین منصور بهرامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردل اظهار کرد: به تعبیر امیرالمؤمنین روزه سه مرحله دارد روزه بطن و شکم، روزه زبان و جوارح و روزه قلب یعنی جلوگیری از واردکردن هر فکری که انسان را از یاد خدا غافل می‌کند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم منزلت خودمان را نزد امام زمان بدانیم به تعبیر امام رضا (ع) نگاه بکنیم به خودمان ببینیم منزلت امام زمان نزد ما چگونه است و چه جایگاهی دارد متوجه می‌شویم جایگاه ما نزد امام زمان همان‌گونه هست.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرامی در خطبه دوم بیان کرد: ایمان دینی از مهم‌ترین عوامل قدرت و تحرک این کشور است هر جا ایمان دینی وجود داشت در طول تاریخ رسیدن به اهداف قابل‌دستیابی خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین به قضیه استعفای معاون اول قوه قضاییه اشاره کردند و بیان کردند این استعفا نشانه مبارزه سیستمی کل نظام با فساد است و معاون اول قوه قضاییه برای اینکه هیچ شائبه‌ای وجود نداشته باشد از سمت خود استعفا می‌دهند تا خدایی نکرده نظام ضربه‌ای نخورد.

خطیب موقت نماز جمعه اردل عنوان کرد: باید مواظب بود دشمن این مبارزه سیستمی نظام با فساد را به‌عنوان فساد سیستمی القاء نکند.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرامی گفت: همه جهان اسلام تکلیف شرعی دارند نسبت به مردم غزه و هرگونه کوتاهی دراین‌باره عذاب الهی را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ایام عید نوروز پیشاپیش این ایام را خدمت همه مردم عزیز تبریک عرض می‌نمایم و از همه می‌خواهم این فرصتی که خداوند متعال به ما عطا فرمود را قدر بدانیم و سال جدید را سرشار از معنویت و بندگی کنیم.

خطیب موقت نماز جمعه اردل در پایان افزود: با توجه به مصادف شدن ماه رمضان با ایام عید نوروز از همه مردم عزیز می‌خواهم حرمت ماه رمضان را حفظ کنیم.


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 56958

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56958/ایمان-دینی-مهم-ترین-عوامل-قدرت-تحرک-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir