کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای اسلامی شهرکرد:

مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای تامین کننده اقتدار ایران است

10 اسفند 1402 ساعت 6:29

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی تامین‌کننده اقتدار، امنیت و منافع ملی ایران اسلامی است



مصطفی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، در آستانه برگزاری ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی، انسجام ملی و تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور می‌باشد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد افزود: تاکید بر ضرورت تلاش همگانی برای برگزاری هر چه پرشورتر این رویداد مهم، توجه به قانون، رعایت اخلاق انتخاباتی، اتخاذ رویکرد امیدآفرین و پرهیز از سیاه‌نمایی در آستانه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باید مورد توجه همه کسانی باشد که در عرصه انتخابات و تبلیغات انتخاباتی فعالیت می‌کنند.

جوانان آینده کشور را رقم می‌زنند

وی ادامه داد: این جوانان بودند که میدان دفاع مقدس را مدیریت کردند و امروز مسئولان بخش‌های مختلف نباید از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، نشاط و انگیزه جوانی غفلت کنند چرا که هنوز هم این جوانان آینده کشور را رقم می‌زنند، روزگاری در میدان نبرد و امروز پای صندوق‌های رأی.

برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم

حیدری گفت: بانوان و جوانان با جمعیت قابل توجه‌ای در حوزه‌های مختلف نقش ارزنده‌ای در انتخابات ایفا خواهند کرد و در شرایطی که دشمنان کشورمان و معاندان در تلاش برای ایجاد یاس و ناامیدی هستند، لذا برای شکست این توطئه‌ها باید در انتخابات شرکت پرشور داشته و در تعیین سرنوشت خود مشارکت نمایند.

سخنگوی شورای اسلامی شهرکرد اظهار داشت: مردم چهارمحال‌و‌بختیاری همچون همیشه پشتیبانی خود از نظام اسلامی را ثابت می‌کنند و با انتخاب نمایندگان اصلح خود، در رشد و توسعه استان مشارکت خواهند کرد.

مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی تأمین‌کننده اقتدار، امنیت و منافع ملی ایران اسلامی است

حیدری بیان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، حضوری با‌شکوه در تمامی انتخابات داشته‌اند و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، همواره تأمین‌کننده اقتدار، امنیت و منافع ملی ایران اسلامی بوده است و همه ما وظیفه داریم در برهه حساس کنونی در انتخابات شرکت کنیم.

وی در پایان گفت: در پایان از مردم همیشه در صحنه چهارمحال‌وبختیاری علی‌الخصوص مردم شریف و انقلابی شهرکرد که همواره در رویدادهای مهم و سرنوشت‌ساز کشور یار و یاور نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند، دعوت می‌کنیم با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر حماسه‌ای باشکوه از حضور خود در انتخابات را به ثبت برسانند.

انتهای خبر/۱۰۲۰ ج


کد مطلب: 56797

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56797/مشارکت-مردم-پای-صندوق-های-رای-تامین-کننده-اقتدار-ایران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir