کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن خبر داد:

رهایی گروگان از چنگ آدم ربا

26 بهمن 1402 ساعت 11:48

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن از عمليات غافلگيرانه پليس در رهايی گروگان از چنگ آدم ربا خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز» و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کوروش صفیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه حضوری یکی از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان بروجن مبنی بر ربایش فردی ۴۰ ساله توسط فردی ناشناس، بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ویژه‌ای توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن در دست اقدام قرار گرفت.

وی بیان داشت: با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ‌های به دست آمده، مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای رهایی گروگان آغاز و سرانجام موفق شدند هویت متهم را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی نمایند.

صفیان افزود: آدم ربا که به همراه گروگان به استان فارس متواری شده بود، عرصه را بر خود تنگ دیده، گروگان را رها و به مکان نامعلومی متواری شد که با هماهنگی و نیابت قضائی و سرعت عمل پلیس سریعاً" دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

 وی در ادامه تصریح کرد: گروگان صحیح و سالم به خانواده‌اش تحویل داده شد و متهم در تحقیقات مقدماتی، انگیزه خود را از آدم ربایی، اختلافات قبلی عنوان کرد.

انتهای خبر/1020ج
 


کد مطلب: 56660

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56660/رهایی-گروگان-چنگ-آدم-ربا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir