کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خبر داد:

افتتاح نمایشگاه عکس زیست بوم در فرهنگ سرای فارسان

28 دی 1402 ساعت 11:24

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه عکس زیست بوم تصاویری از بوم و سبک زندگی مردمان شهرستان فارسان آثاری از «میثم بابایی فارسانی» و «عباس جمشیدی» در فرهنگ سرای فارسان افتتاح شد.


به گزارش پایگاه خبری«جهانبین نیوز»، احسان قائدی در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس زیست بوم در فرهنگ سرای فارسان، اظهار کرد: یکی از وظایف حوزه هنری معرفی زیست بوم چهارمحال و بختیاری در قالب‌های هنری است و نمایشگاه زیست بوم فارسان با هدف معرفی سبک زندگی، طبیعت و بوم این شهرستان برپا شده است.

وی افزود: عکاسی و قالب تصویر بهترین روش برای نمایش گذاشتن این بوم بکر ایران زمین است و به همین منظور آثار عکس دو هنرمند این شهرستان «میثم بابایی فارسانی» و «عباس جمشیدی» که شامل 24 اثر تک عکس است در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در شهرستان‌های استان و حمایت از هنرمندان شهرستان‌های استان را از اهداف اصلی حوزه هنری دانست و ادامه داد: متاسفانه زیر ساخت‌های ارائه آثار تجسمی در استان بسیار کم است و امیدوارم با حمایت مسئولان ارشد شاهد آن باشیم که همه شهرستان‌های استان از یک نگارخانه حرفه‌ای برخوردار شوند.

قائدی عنوان کرد: در این نمایشگاه 17 اثر عکس از «میثم بابایی فارسانی» و 7 اثر عکس با موضوعات طبیعت، مستند، اجتماعی و بوم چهارمحال و بختیاری در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه  عکس زیست بوم شهرستان فارسان از سوی حوزه هنری  با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان  به مدت یک هفته در فرهنگ سرای شهر فارسان برای بازدید علاقه مندان برپاست.
 
انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 56344

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56344/افتتاح-نمایشگاه-عکس-زیست-بوم-فرهنگ-سرای-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir