کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول سازمان بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری خبرداد:

خدمت‌رسانی به عشایر اردل به نیابت از سردار دل‌ها

23 دی 1402 ساعت 11:51

سومین رزمایش مشترک سازمان بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری، جهاد کشاورزی وادارات امور عشایر و دامپزشکی در منطقه عشایری لندی شهرستان اردل برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، علی‌اصغر ایزدی مسئول سازمان بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری، صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه خدمت‌رسانی به عشایر، همزمان با هفته مقاومت و به نیابت از سردار دل‌ها و شهدای مظلوم حادثه تروریستی کرمان، اردوی گروه جهادی یاوران امام رئوف علیه‌السلام با همکاری دستگاه‌های مختلف با رویکردهای فرهنگی، ارائه خدمت مؤمنانه و محرومیت‌زدائی، ارائه خدمات دامپزشک، مشاوره و آموزش و کارآفرینی در روستای عشایری لندی از توابع شهرستان اردل برگزار شد.

ایزدی افزود: در بخش فرهنگی برنامه‌های ازجمله؛ غبارروبی گلزار شهدای لندی با حضور کلیه اعضای گروه‌های جهادی و تجدید میثاق با شهدا، دیدار و زیارت ۵ خانواده شهید با حضور مدیران کل مرتبط با جامعه عشایری، اجرای نماز جماعت با حضور گروه‌های جهادی و مردم، برگزاری یادواره شهدا و گرامیداشت دهه مقاومت، اجرای مسابقه فرهنگی و اهدا جوایز و لوازم‌التحریر، نشست با سران منطقه و دیدار چهره به چهر، دیدار با خانواده‌های دارای معلول و صعب‌العلاج برگزار شد.

وی ادامه داد: در بخش خدمت مؤمنانه نیز؛ توزیع ۱۷۰ کیسه آرد، توزیع ۱۷۰ کیسه سیب‌زمینی، توزیع ۱۷۰ کیسه شکر سه کیلوئی، توزیع 170 بسته پرتقال 5 کیلویی، توزیع 500 پرس غذای گرم، توزیع 500 بسته کامل لباس در اندازه‌های مختلف و اهدای یک دستگاه بخاری و یک ویترین به آخرین فردی که در روستا ازدواج‌کرده بود را داشتیم.

مسئول سازمان بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری گفت: در بخش دامپزشک؛ حضور میدانی مدیرکل دامپزشکی و همکاران جهادی ایشان، تزریق واکسن و تجویز دارو، سم‌پاشی محل‌های نگهداری دام و طیور انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش مشاوره و ترویج کشاورزی و کارآفرینی نیز، برگزاری کلاس زنبورداری و کاشت گیاهان داروئی برای اهالی روستا انجام شد و شناسایی و هماهنگی یک محیط مناسب جهت باغداری و کارآفرینی صورت گرفت.



انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 56290

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/56290/خدمت-رسانی-عشایر-اردل-نیابت-سردار-دل-ها

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir