۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۵۲۱۴۷
حجت الاسلام رحمانی ؛

هدف دشمنان تنها براندازی نظام نیست، بلکه تجزیه‌ ایران و نابودی آن را نشانه گرفتند

هدف دشمنان ما از حوادث و رخدادهای که در کشور ایجاد کردند تنها براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی نبود بلکه تجزیه‌ ایران و نابودی آن را نشانه گرفته بودند و در این مدت ۴۷ کشور و ۱۱ سرویس جاسوسی مشارکت فعال با تمام توان خود وارد صحنه شدند
هدف دشمنان تنها براندازی نظام نیست، بلکه تجزیه‌ ایران و نابودی آن را نشانه گرفتند
به گزارش جهانبین نیوز؛  حجت الاسلام والمسلمین یدالله رحمانی امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت :
امام علی علیه السلام فرمودند: تنگ ‌نظری و ایجاد یاس هشتمین صفت منافقین است، منافقین از شادی مومنان ناراحت و از ناراحتی آنان خوشحال می شوند نسبت به رفاه مومنان حسد می ورزند و با ایجاد یاس و بدبینی به دنبال تضعیف اراده های مومنان هستند وقتی اراده را تضعیف کردند آنگاه می توانند قدرت جهاد و مقاومت مومنان را در هم بشکنند.

وی افزود : روح منافق که آلوده به حسادت و بدخواهی است او را وادار می کند تا امید مومنان را قطع و اراده هایشان را در دفاع از دین تضعیف کند آنگاه مقاومت آن را در هم میشکند آنچه باعث حسادت منافق می شود عزت خدادادی مومن است منافق برای به دست آوردن عزت مؤمنان  حسادت می کنند ولی به سراغ کافران می رود و آنان را حاکم بر خود انتخاب می‌کند تا به عزت  در پرتو کفر برسد در حالی که عزت از آن خدا و خداپرستان است.

حجت الاسلام رحمانی در خطبه دوم گفت: هدف دشمنان ما از حوادث و رخدادهای که در کشور ایجاد کردند تنها براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی نبود بلکه تجزیه‌ی ایران و نابودی آن را نشانه گرفته بودند و در این مدت ۴۷ کشور و ۱۱ سرویس جاسوسی مشارکت فعال با تمام توان خود وارد صحنه شدند که کار کشور را یکسره کنند، بیش از یک میلیون فراخوان تجمعات در فضای مجازی که تنها ۱۳۰ هزار نفر تا حداکثر ۵۰۰ هزار نفر را در سراسر کشور به خیابانها کشاندند.

وی افزود : ما باید این واقعیت را باور کنیم که در کشور ۸۰ میلیونی خود در مدت چهل و سه سال بعد از انقلاب باقیمانده‌ سلطنت طلبها، ساواکی‌ها، منافقین، اختلاس گران و دزدان، قاچاقچیان مواد مخدر و اعدامیان جرایم مختلف مجموعه اقلیت ناراضی که ممکن است در هر مقطعی به تحریک و آشوب آفرینی و اغتشاش کنند، اما شکست دشمن در آینده از ایران تکرار خواهد شد مشروط به اینکه ملت بیدار باشد و به آینده امیدوار و مسئولان به وظایف خودشان خوب عمل کند. دشمنان آنچه انجام داده و می دهد نه از روی قدرت است بلکه از روی انفعال و ضعف و درماندگی است با همه تلاش خود نمی تواند در ایران موج درست کند چون ملت ایران با توطئه‌های آنان آشناست و مسئولان تجربه برخورد با او را دارند ولی موج‌سوار خوبی است هرگاه ملت غفلت کند و امید خود را از دست دهد و مسئولان گرفتار بد عملی شوند در کشور موج نارضایتی و اعتراض ایجاد شود دشمن موج سواری می کند و به فکر پیاده کردن نقشه ها های شوم خود می‌رود.

رحمانی در ادامه گفت : یکی از مصادیق بیداری ملت و حسن عمل مسئولان پدیده مقدس بسیج است که امید آفرین ترین رخداد انقلاب اسلامی و تدبیر مدبرانه بنیانگذار نظام مقدس اسلامی حضرت امام خمینی رحمة الله علیه است. نهاد مقدس در طول سال‌های شکل‌گیری، جلوه های موفقیت و کارآمدی در عرصه های مختلف نظامی اقتصادی فرهنگی و محرومیت‌زدایی و نقش آفرینی در بحران های طبیعی و سیاسی اجتماعی را به خوبی نشان داده است.

امام جمعه لردگان در پایان خاطر نشان کرد : هرگاه مدیران کشور با تفکر بسیجی ( یعنی خدمت بی منت) و با روش جهادی (به کارگیری همه توان و امکانات خود) و با روحیه انقلابی (جلب رضایت و امیدآفرینی در بین مردم و ناامید کردن کشور) در مسئولیت ها قرار گرفتند ما شاهد پیشرفت و تعالی کشور بودیم. مشکلات ما در زمانهایی بوده است که مسئولیت ها به افراد غیر بیسجی و مدیران غیر جهادی و غیر انقلابی واگذار شده است.

انتهای پیام / 630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۰۹:۵۷

26 Nov 2022