۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۵۲۰۵۳
خطیب موقت نماز جمعه لردگان ؛

صهیونیسم جهانی یکی از اتباع شیطان است

امروز صهیونیسم جهانی یکی از اتباع شیطان است و شبکه های اجتماعی و ماهواره ای آنها با هزینه های میلیاردی به دنبال ایجاد اختلاف در نهاد خانواده هستند، اط همین رو امروز شعار زن ، زندگی و آزادی را با همین هدف رواج داده اند.
صهیونیسم جهانی یکی از اتباع شیطان است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلا م والمسلمین مهدی سعیدی امام جمعه موقت شهر لردگان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت:در قرآن کریم آمده است شدیدترین مردم که در دشمنی با پیروان راه حق هستند یهودیان هستند و یکی از کارهایی که شیطان و اتباع او انجام میدهند تزلزل در نهاد خانواده است.

وی افزود : یکی از این کارها ایجاد اختلاف و تفرقه در بین زوجین است، امروز صهیونیسم جهانی یکی از اتباع شیطان است و شبکه های اجتماعی و ماهواره ای آنها با هزینه های میلیاردی به دنبال ایجاد اختلاف در نهاد خانواده هستند، از همین رو امروز شعار زن ، زندگی و آزادی را با همین هدف رواج داده اند، اینها به دنبال تربیت نسلی هستند که هیچ تعهدی به نهاد خانواده ندارند.

امام جمعه موقت لردگان افزود: امروز اگر عده ای را وادار می کنند که در خیابان ها آشوب کنند و نا امنی ایجاد کنند هدف نهایی شان تجزیه ایران اسلامی است، امروز باید با عمل به دستورات اسلام و قرآن نهاد خانواده را تحکیم ببخشیم و در تربیت صحیح فرزندان خود کوشا باشیم ، چراکه  فضای مجازی امروز منشأ همه وسوسه های شیطانی است و باید مواظب فرزندان خود باشیم تا از شیاطین جن و انس غافل نشویم.
 
وی افزود : خداوند فرمود ای پیامبر بگو این مسیر حق است که مردم را به سوی خدا دعوت می کنم البته بر اساس بصیرت . اما در این مسیر گاهی گرد و غبار فتنه ایجاد میشود که باعث تردید و گم کردن راه میشود، راه تشخیص راه درست، آسان است باید تبعیت از امام جامعه داشته باشیم و در این حوادث فتنه گونه چراغ راه خیمه ولایت است.
 
حجت الاسلام سعیدی گفت : شهید سلیمانی فرمود جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم افتاد دیگر حرمی نخواهند ماند ، رهبری عزیز در تحلیل حوادث اخیر فرمود این ها نشانه های افول دشمن است و این حرکات سخیف نشان از درماندگی دشمن دارد.

وی در پایان بیان کرد: امروز قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی را در حرکت جهانی اربعین و در آن سرود بین المللی سلام فرمانده دیدیم و در قدرت سخت هر روز بر اقتدار نظامی و تسلیحاتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی افزوده می‌شود که نمونه ای از آن امروز رونمایی از موشک هایپر سونیک جلوه دیگری از اقتدار ما را به جهان نمایان کرد.
 
انتهای پیام / 630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۵۷:۵۹

11 Nov 2022