۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۵۲۰۱۴
امام جمعه لردگان:

آمریکا پلیدترین تروریست و بزرگترین دروغگوی عالم بشریت است

امام جمعه لردگان گفت: آمریکا همان‌گونه که شیطان بزرگ است، بزرگترین و پلیدترین تروریست عالم و بزرگترین دروغگوی عالم بشریت هم هست، او می‌گوید طرفدار ملت ایران است! اگر چنین است این جنایات فاحش در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به حال را چگونه توجیه می کند.
آمریکا پلیدترین تروریست و بزرگترین دروغگوی عالم بشریت است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین یدالله رحمانی امام جمعه لردگان اظهار کرد: منافقین که دشمن مسلمانان و مومنین در عصر ظهورند به جهت اینکه تکیه گاه ثابتی ندارند هر روز و در هر شرایطی وسیله و راه و روش خاصی برای فریفتن مخاطبان خود بر می گزینند که هدفشان ضربه زدن به مومنان است.
 
امام جمعه لردگان گفت: امروز ۱۳ آبان سه حادثه مهم رخ داده است که هر سه نشان از عجز و ناتوانی آمریکای تروریسم در مقابله با ملت ایران و رهبری مقتدر آن است و تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۲، کشتاردانش‌آموزان در مقابل دانشگاه تهران سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ این سه حادثه هستند و وابستگان نادان و علاقه‌مندان به آمریکا در تبلیغات خود به تعبیر مقام معظم رهبری حادثه سفارت آمریکا را چالش میان ملت ایران و آمریکا می‌دانند در حالی که ملت ایران آغاز چالش خود را با آمریکا کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ می‌داند که آمریکای جنایتکار دولت ملی و منتخب ملت را سرنگون کرده و شاه پلید را مجددا بر این سرزمین حاکم نمود.

وی افزود: آمریکا همان‌گونه که شیطان بزرگ است، بزرگترین و پلیدترین تروریست عالم و بزرگترین دروغگوی عالم بشریت هم هست، او می‌گوید طرفدار ملت ایران است! اگر چنین است این جنایات فاحش در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به حال را چگونه توجیه می کند: حمایت از گروه های تجزیه طلب در اول انقلاب، حمایت از کودتای نوژه در همدان، حمایت از منافقین تروریست، حمایت از صدام در جنگ ۸ ساله، سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ایران6. تحریم ملت ایران، حمایت از فتنه گران سال‌های ۷۸ ، ۸۸ و ۱۴۰۱ ، به شهادت رساندن شهید سلیمانی، حمایت از قاتلان دانشمندان هسته‌ای، حبس میلیاردها دلار از اموال ملت ایران نمونه‌هایی از خیانت‌های آمریکا نسبت به ملت ایران است.
 
وی افزود:  افول و نابودی آمریکا آغاز شده است یکی از نشانه های آن دل بستن به چند تروریست و زن فاحشه برای مقابله با ایران و اعتلا و قدرت نمایی جهانی ایران آغاز شده است زیرا از شکستن و مقابله با ملت ایران استکبار جهانی عاجز شده است و امید به اغتشاش و آشوب ها دارد.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به مراسم 13 ابان گفت: راهپیمایی امروز ملت ایران در سراسر کشور در ۱۳ آبان حجت را بر دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنان تمام کردن، اینکه ایران شکست ناپذیر و پیروز است  در این حقیقت تردیدی نیست و این خیال واهی است که نوجوانان دهه هشتادی مدافع انقلاب اسلامی نباشند ، جوانان و نوجوانان دهه هشتادی چون سایر دهه ها، از اعماق قلب از آمریکا نفرت دارند و دل در گرو ایران اسلامی دارند، گواه ما تلاش و همت در تحصیل و آماده‌سازی علمی و عملی برای ساختن آینده است.

انتهای پیام / 630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۲۵:۳۶

4 Nov 2022