۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۴۵۰۵۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری:

عزم جزم ناحیه مقاومت بسیج عشایری و گروههای جهادی برای خدمت رسانی به مناطق صعب العبور دوآب صمصامی

سرهنگ علی اصغر ایزدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه ناحیه عشایری هفته گذشته پس از طی مسافت ۱۴۰ کیلومتری از مرکز استان و با گذر از راه‌های سخت گذر به مناطق عشایری"دلی" و" لاها" نطقه دوآب صمصامی مشکلات عشایراز جمله جاده دسترسی، آبشخور دام و... را بررسی کرد.
عزم جزم ناحیه مقاومت بسیج عشایری و گروههای جهادی برای خدمت رسانی به مناطق صعب العبور دوآب صمصامی
به گزارش جهانبین نیوز ؛ سرهنگ علی اصغر ایزدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر چهارمحال و بختیاری  در جلسه مشترک گروه های جهادی شهید خدادادی و شهید تورجی سپاه لنجان با ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد : سپاه ناحیه عشایری هفته گذشته پس از طی مسافت ۱۴۰ کیلومتری از مرکز استان و با گذر از راه‌های سخت گذر به مناطق عشایری"دلی" و" لاها" نطقه دوآب صمصامی مشکلات عشایراز جمله جاده دسترسی، آبشخور دام و... را بررسی کرد.
 
وی افزود: در این جلسه هماهنگی های لازم در خصوص خدمت رسانی و محرمیت زدایی در منطقه عشایری دوآب صمصامی و روستای گل سرخ بین سپاه ناحیه عشایری، اداره کل امور عشایر و گروههای جهادی اتخاذ گردید.
 
ایزدی ساخت یک باب مدرسه 3 کلاسه در روستای گل سرخ، استقرار اکیپ پزشکی، دندانپزشکی و مامایی در جهت ارائه خدمات درمانی به مردم منطقه، ساخت 18 باب ابشخور دام در مناطق عشایری، و احداث 18 چشمه حمام و سرویس بهداشتی ثابت در منطقه عشایری گل سرخ را از جمله این خدمات عنوان کرد.
 
وی توزیع لازم التحریر بسته های معیشتی، ساخت یک باب منزل مسکونی برای خانواده ای یتیم، و ارسال وسایل و مصالح جهت ساخت جاده در منطقه دلی و لاها را از دیگر اقدمات در راستای این جلسه مشترک برای رفع محرومیت و خدمت رسانی در این منطقه عشایری بیان کرد
 
فرمانده سپاه ناحیه عشایری اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از جمله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اعزام مربیان قرآنی و فرهنگی جهت اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی ر از دیگر اقدامات گروههای جهادی شهید خدادادی و تورجی در زمان حضور در منطقه از 25/4/99 الی 7/5/99 برشمرد.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۴۹:۱۹

19 Jul 2020