کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری:

توزیع 700 بسته معیشتی کمک مومنانه به محرومان منطقه عشایری صمصامی

25 ارديبهشت 1399 ساعت 8:21

سرهنگ علی اصغر ایزدی فرمانده سپاه ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای اجرای رزمایش مواسات و کمک‌ مومنانه حدود یک و نیم میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان دوآب صمصامی توزیع شده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ علی اصغر ایزدی  فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان گفت:  به همت مردم، خیرین و مسئولین شهرستانی و سپاه و بسیج هفتصد بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا در « دوآب صمصامی » توزیع شد.

سرهنگ ایزدی افزود:  در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص رزمایش همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و برای اجرای شایسته رزمایش “ کمک مومنانه”، همزمان با لیالی قدر و ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) پدر یتیمان و مستضعفان، دومین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی با همت خیرین و مسئولان  شهرستانی برگزار شد.

 ایزدی افزود : این اقلام شامل بسته‌های معیشتی و بهداشتی است که برای توزیع بین نیازمندان، تهیه شده اند.

به گفته وی ، از ابتدای اجرای رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه تاکنون کمک های نقدی و غیر نقدی فراوانی جمع‌آوری و حدود یک و نیم میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی در این بخش بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان دوآب صمصامی توزیع شده است.

ایزدی افزود: در مرحله دوم  کمک مومنانه،  هفتصد بسته معیشتی به ارزش دومیلیون ریال در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا در بخش دوآب صمصامی توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه مرحله سوم این رزمایش در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، گفت: به منظور شناسایی افراد نیازمند واقعی و آسیب‌دیدگان از معتمدان محلی، فرماندهان پایگاههای بسیج، نهادهای حمایتی و دفتر امام جمعه بهره‌گیری می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری گفت: در بحران کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، تعدادی از خانواده‌ها دچار آسیب اقتصادی شدند و رهبر معظم انقلاب برای جبران آن دستور اجرای رزمایش کمک مومنانه را از روز نیمه شعبان صادر کردند.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 44549

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44549/توزیع-700-بسته-معیشتی-کمک-مومنانه-محرومان-منطقه-عشایری-صمصامی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir