کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی؛

راه را برای سرمایه گذاران در حوزه گردشگری باز کنید

7 ارديبهشت 1399 ساعت 12:27

مهرداد جوادی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری در صورت عدم توانایی مالی می توانند طرح را واگذار کرده یا به صورت مشارکتی ادامه کار دهند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ مهرداد جوادی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری طی نشست تعیین تکلیف تسهیلات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری از بررسی وضعیت تسهیلات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی خبر داد و گفت: بررسی وضعیت تسهیلات  طرح های دشتی دو هتل دوستاره، ایل‌بگی و نگین زاینده رود  از منابع  صندوق توسعه ملی انجام شد.

وی افزود:  سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری در استان به منظور دریافت تسهیلات بانکی و تکمیل مشخصات خود در سامانه کارا اقدمات لازم را انجام دهند و  مسئولیت کوتاهی هر کدام از متقاضیان سرمایه‌گذاران در تکمیل و ارسال مدارک در سامانه کارا بر عهده سرمایه‌گذاران مربوطه است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت:  متقاضیان سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در استان که توان مالی مطلوبی برای ادامه کار ندارند لازم است که یک شریک جوادی یادآور شد را برای خود در نظر گرفته و یا طرح را به افراد با توانایی مالی بالا واگذار کنند.

انتهای پیام/ 1029 ج


کد مطلب: 44398

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44398/راه-سرمایه-گذاران-حوزه-گردشگری-باز-کنید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir