کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل خبرداد؛

تمامي شهرها و روستاهاي اردل ضدعفوني شدند/توزیع بسته های بهداشتی در بین مردم

19 فروردين 1399 ساعت 10:59

عليرضا رئيسي سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل گفت: در راستاي مقابله با ويروس کرونا، تمامي شهرها و روستاهای اين شهرستان محلول‌پاشي و ضدعفوني شدند.


عليرضا رئيسي سرپرست شبکه بهداشت شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز اظهار داشت: در راستاي مقابله با کرونا ويروس، به همت جهادگران سلامت شهرستان اردل تمامي شهرها و روستاهای اين شهرستان محلول‌پاشي و ضدعفوني شدند.

رئيسي با بيان اينکه مرحله دوم ضدعفوني کردن معابر شهرها و  روستا‌هاي شهرستان اردل آغاز شد گفت:تعدادي بسته‌هاي بهداشتي نیز که با کمک برخي از خيرين در قرارگاه مدافعان سلامت شهر اردل  تهيه شده در بين اهالي برخي از  روستا‌هاي محروم شهرستان برا مقالبه با کرونا توزيع مي شود.

وي ضمن تقدير از جهادگران سلامت شهرستان اردل که از ابتداي اين ويروس تا کنون از هيچ تلاشي دريغ نکردند  افزود: بخشداري‌ها و دهياري‌ها با همکاري شورا‌هاي اسلامي، نيرو‌هاي جهادي و مردمي، کشاورزان، نيرو‌هاي بسيج، کارکنان شبکه بهداشت و درمان و خيران به صورت مداوم براي پيشگيري از شيوع ويروس کرونا در روستا‌ها تلاش مي‌کنند.
 
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل تصريح کرد: علاوه بر محلول پاشي و ضدعفوني روستاها، دهياري‌ها با نصب بنر و توزيع بروشور و اعلام پيام‌هاي بهداشتي از طريق بلندگو براي جلوگيري از شيوع ويروس کرونا به اهالي روستا، اطلاع‌رساني مي‌کنند.


انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 44241

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/44241/تمامي-شهرها-روستاهاي-اردل-ضدعفوني-شدند-توزیع-بسته-های-بهداشتی-بین-مردم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir