۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۴۴۰۹۰
فرمانده سپاه ناحيه لردگان مطرح کرد

تلاش جهادي بسيجيان شهرستان لردگان در مقابله با ويروس کرونا+ عکس

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان لردگان گفت: بسيجيان حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت شهرستان لردگان با روحيه جهادي براي مقابله با ويروس کرونا به کمک شهروندان و اقشار مستضعف و کم‌درآمد شتافتند.
تلاش جهادي بسيجيان شهرستان لردگان در مقابله با ويروس کرونا+ عکس
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار عباس رحيمي، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان لردگان گفت: بسيجيان اين شهرستان اين روز‌ها با تشکيل جبهه مقابله با کرونا به صورت شبانه‌روزي و با راه‌اندازي کارگاه‌هاي توليد ماسک و مواد ضدعفوني‌کننده تلاش مي‌کنند سهمي در ريشه‌کن کردن اين ويروس داشته باشند.

وي افزود: سپاه در زمينه‌هاي مختلف از جمله توزيع بسته هاي بهداشتي، عمليات ضدعفوني اماکن درماني، زيارتي و عمومي و همچنين دوخت ماسک توسط گروه هاي جهادي حضرت زينب(سلام الله عليه) و آموزش و توصيه‌هاي بهداشتي از طريق فضاي مجازي به فعاليت خود ادامه خواهد داد.
 

رحيمي در ادامه گفت: توسط گردان هاي فضاي مجازي اين ناحيه با استفاده از توليداتي از قبيل عکس نوشته، تهيه کليپ و ... آموزش و توصيه‌هاي بهداشتي به مردم در سطح فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي در راستاي جلوگيري از پيشرفت شيوع ويروس کرونا داده مي شود.

وي تصريح کرد: بسيجيان و مدافعان سلامت هم در بخش ضدعفوني و گندزدايي محيط‌هاي شهري و روستايي و نيز کمک به شبکه‌هاي درمان و مجموعه پزشکي در حال فعاليت هستند.


وي افزود: در بخش توليد ماسک بهداشتي نيز جهادگران بسيجي خواهر نيز طبق استاندارد‌هاي شبکه بهداشت و درمان شهرستان به توليد ماسک مي پردازند که محصولات توليد شده بعد از دوخت با دستگاه‌هاي بيمارستاني استريل  و در بين مردم توزيع مي شوند.
وي، در پايان با تاکيد براينکه سپاه و بسيج تا پايان بحران در کنار مردم مي ماند،  گفت: همه مسئولان پاي کار هستند وان شاء الله با همدلي و يک عزم جهادي کرونا را شکست مي دهيم.

انتهاي پيام1026ج /630ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۴:۲۴

15 Mar 2020