کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهارمحال و بختیاری/

27 باند تهیه و توزیع موارد مخدر منهدم شد

24 آذر 1398 ساعت 16:22

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: نیروی انتظامی استان با پشتیبانی دستگاه قضایی موفق به شناسایی و انهدام ۲۷ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان شدند و بیش از ۳ تن و ۳۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر از تریاک، حشیش، شیشه، هروئین و... کشف و ضبط شد.


به گزارش جهانبین‌نیوز سردار غلامعباس‌ غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در حاشیه مراسم نمادین آتش زدن مواد مخدر کشف شده در استان اعلام کرد: نیروی انتظامی استان با پشتیبانی دستگاه قضایی موفق به شناسایی و انهدام ۲۷ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان شدند و بیش از ۳ تن و ۳۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر از تریاک، حشیش، شیشه، هروئین و... کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های جدی نیروی انتظامی مبارزه همگانی با سوداگران مرگ است تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش شبانه‌روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری و با همکاری دستگاه‌های مرتبط موفق به کشف و ضبط مواد مخدر و انهدام باندهای تولید و توزیع شدیم.

غلامزاده با بیان اینکه این میزان کشفیات در سال جاری به نسبت مدت مشابه در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است تشریح کرد: ۴۱ دستگاه خودرو در راستای حمل و نقل مواد مخدر توقیف شد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ۳۱ باب منزل و مغازه که صاحبان آن در امر تولید و توزیع مواد مخدر نقش داشتند با هماهنگی دستگاه قضا پلمپ شدند.

وی اشاره کرد: امروز بصورت نمادین بیش از نیم‌تن از مواد مخدر کشف شده آتش زده می‌شود تا سوداگران مواد مخدر بدانند نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های مرتبط بصورت جدی با این موضوع مبارزه خواهند کرد.

غلامزاده اظهار کرد: نیروی انتظامی از مردم درخواست دارد همراه و همگام با این نهاد در راستای انهدام باندهای مواد مخدر، خرده‌فروشان، پاکسازی مناطق آلوده و جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر همکاری کنند.

 فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در پایان خاطر نشان کرد: مردم در حوزه‌های ذکر شده از موردی مشاهده کردند از طریق سامانه 110 اطلاع‌رسانی کنند تا پس از بررسی کامل  اقدامات ضروری انجام شود.

انتهای پیام/ج1029


کد مطلب: 43469

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43469/27-باند-تهیه-توزیع-موارد-مخدر-منهدم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir