کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل؛

دولت قدر حمايت مردم را بداند

1 آذر 1398 ساعت 14:10

امام جمعه شهر اردل گفت: دولت قدردان حمايت مردم باشد و خواسته هاي ملت را محقق کند.


به گزارش جهانبين نيوز؛ حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي گفت:هرچه انديشه انسان الهي تر باشد نگاه آن به انسان ها خيرخواهانه تر است.

بهرامي افزود:انديشه دنياپرستان که در راس آنها آمريکا و اسرائيل جنايتکار است ناقص است و به خاطر همين هر چه را براي خود مي خواهند و فقط مظلوم کشي کار روزمره آنهاست.

وي افزود:اگر کسي خيرخواه باشد انديشه خود را در اختيار ديگران قرار مي دهد و هدفش خدمت به هم نوع خود است نه اينکه همانند دنياي کفر هر چرا فقط براي خود مي خواهد و بس.
 
دولت قدر حمايت مردم را بداند
 
 
حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمع شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن گراميداشت هفته بسيج و ياد و خاطره شهداي  هشت سال دفاع مقدس گفت: بسيج بدنه فعال جامعه است که از اقشار مختلف مردمي تشکيل شده و با ايمان،بصيرت و اتحاد از حيثيت و ارزشهاي ديني و انقلابي جامعه پاسداري و صيانت مي کند.

بهرامي با بيان اينکه  بسيج کليد طلايي قدرت امت واحده و پيام وحدت براي دفاع همه جانبه امت اسلامي است افزود: بسيج اقتدار،قدرت،نجابت و صلابت مردمي در دفاع از نظام است که امروز نقطه اميد تمامي دوستداران و مدافعان مسلمانان و مستضعفان جهان  مي باشد.

خطيب جمعه شهر اردل با اشاره به آشوب ها و اعتشاشات برخي اشرارگر  اظهارداشت:مسير مردم از اشرار جداست چرا که اشرار گر به دنبال مطالبه مردم نيست .

حجت الاسلام بهرامي  با بيان اينکه به لطف خدا ،با درايت رهبري و بصيرت مردم بار ديگر فتنه دشمنان نقش بر آب شد افزود: دولت بايد قدردان حمايت مردم باشد و خواسته هاي ملت را محقق کند.
 
بهرامي در پايان از مسئولين شهرستان اردل خواست تا پيگير مطالبات مردم شهرستان باشند و هرچه زودتر برای تکميل پروژه هاي نيمه کاره شهرستان(فاضلاب وچهاربانده شدن مسيرورودي اردل) اقدام ويژه انجام دهند.

انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 43295

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43295/دولت-قدر-حمايت-مردم-بداند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir