کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تست اچ ای وی بیش از ۹۵ درصد از اهالی چنار محمودی منفي است

15 مهر 1398 ساعت 11:00

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تست اچ ای وی بیش از ۹۵ درصد از افراد غربالگری شده روستاي چنار محمودي منفي است.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، در حاشیه شورای تامين شهرستان لردگان با بيان اينکه کمتر از ۵ درصد تست هاي انجام شده مثبت گزارش شده است افزود: ساير اهالي نيز در حال مراجعه به مراکز و پايگاه ها براي انجام آزمايش و دريافت خدمات مشاوره اي هستند.

وی تصریح کرد: همچنین به خاطر رفاه حال اهالی منطقه ضمن ایجاد يک مرکز مشاوره بيماري هاي رفتاري در روستا، تيم کارشناسي جهت ارائه خدمات مشاوره اي و تشخيصي و انجام مراقبت هاي بهداشتي در منطقه مستقر شده است.

دکتر رئیسی گفت: تمامی اقدامات با حفظ حرمت و کرامت افراد و محرمانگی اطلاعات و رازداری در حال انجام و نگراني در خصوص تامين تجهيزات تشخيصي و تامين دارو بيماران وجود ندارد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، با اشاره به اینکه کلیه خدمات آزمایشی، مشاوره اي و دارويي رايگان به اهالي روستا ارائه مي گردد افزود: خوشبختانه غربالگري ها بر اساس آخرين پروتکل و استداردهاي تعريف شده در حال انجام است.

وی افزود: به مردم اطمینان می دهیم بهترین خدمات و تجهيزات تشخيصي و دارويي در اختيار اين عزيزان قرار خواهد گرفت و مسئولين تمام تلاش خود را براي کمک به اين عزيزان به کار خواهند بست.

گفتنی است، شورای تامین در چهاردهمین روز از مهرماه ۹۸ با حضور استاندار و معاونین استانداري، معاون بهداشت وزارت بهداشت، معاون اجرايي معاونت بهداشتي وزارت متبوع ، سرپرست و معاونين دانشگاه، مسئولين و کارشناسان مربوطه در شهرستان لردگان برگزار شد.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 43020

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43020/تست-اچ-وی-بیش-۹۵-درصد-اهالی-چنار-محمودی-منفي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir