کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علمی کاربردی کشور:

130 مرکز نوآوری در سطح دانشگاه های علمی و کاربردی کشور تاسیس می شود

14 مرداد 1398 ساعت 17:36

رئیس دانشگاه علمی کاربردی کشور گفت: 130 مرکز نوآوری در سطح دانشگاه های علمی و کاربردی کشور تاسیس می شود که تاثیر برگزاری این استارت‌آپ‌ها بر ارتقای تولید بسیار مهم است.


به گزارش  جهانبین نیوز محمدحسین امید رئیس دانشگاه علمی کاربردی کشور در آئین افتتاحیه مسابقات ورزشی و فرهنگی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری، از سطح بندی دانشگاه ها در سال جدید به منظور رقابت و ارتقا سطح کیفی آموزشی در دانشگاه علمی و کاربردی خبر داد و گفت: کیفی سازی در آموزش در دانشگاه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی از فارغ‌التحصیلی بیش از یک‌میلیون و 800 هزار دانش‌آموخته از دانشگاه‌های علمی و کاربردی در کشور خبر داد و تشریه کرد:  در حال حاضر 300 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

امید خاطرشان کرد: تدابیری در خصوص تجاری سازی ایدهدهای خام دانشجویان اندیشیده شده و تعدادی از ایده های دانشجویان توسط سرمایه‌گذاران خریداری شده است.

وی در ادامه بیان کرد: به ایده های قابل تجاری شدن دانشجویان تا سقف یک‌میلیارد ریال تسهیلات با سود 2 درصد پرداخت می‌شود.

رئیس دانشگاه‌ علمی کاربردی کشور گفت: اهمیت به ورزش برای جوانان، همواره یکی از تکالیف دانشگاه علمی و کاربردی بوده و با توجه به منویات مقام معظم رهبری در این خصوص همیشه از همیت ویژه ای برخوردار بوده است.

وی از تاسیس 130 مرکز نوآوری در سطح دانشگاه های علمی و کاربردی کشور خبر داد و گفت: تاثیر برگزاری این استارت‌آپ‌ها بر ارتقای تولید بسیار مهم است.

 امید با اشاره بر اینکه  جوانگرایی در جذب دانشجویان یکی از سیاست های اساسی این دانشگاست، توضیح داد: دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری، با حضور یک‌هزار و 300 برگزار می شود.

انتهای پیام/1029ج


کد مطلب: 42584

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42584/130-مرکز-نوآوری-سطح-دانشگاه-های-علمی-کاربردی-کشور-تاسیس-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir