کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی:

معضل مسئله آب در چهارمحال و بختیاری /برخی مشکل تامین آب شرب دارند

30 خرداد 1398 ساعت 15:40

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از مدیران نسبت به مسئله آب غافل نشوند چراکه چهارمحال و بختیاری استانی کم برخوردار است و در حال حاضر مسئله آب به یک معضل در استان تبدیل شده و در اکثر نقاط استان مشکل تامین آب شرب وجود دارد.


به گزارش جهانبین نیوز، خدیجه ربیعی نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: برخی از مدیران نسبت به مسئله آب غافل نشوند چراکه چهارمحال و بختیاری استانی کم برخوردار است و در حال حاضر مسئله آب به یک معضل در استان تبدیل شده و در اکثر نقاط استان مشکل تامین آب شرب وجود دارد.

ربیعی  خاطرنشان کرد: ‌طی دو سال گذشته اعتبارات برگشت خورده استانی کاهش قابل ملاحظه ای داشته است..

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لازم است که در سال جاری به منظور افزایش حداکثری در تخصیص اعتبارات اقدامات لازم صورت گیرد.

وی تشریح کرد:  چهل میلیارد تومان از اعتباراتی که مجلس در اختیار نمایندگان قرار می دهد به چهار نماینده در استان اختصاص داده شده که این تخصیص ها بنا به حوزه هر نماینده اخذ شده است.

ربیعی یادآور شد: علارقم وظایف مجلس، رفع مشکلات کشور همواره از دغدغه های مجلس شورای اسلامی بوده، لذا به منظور به اتمام رساندن پروژه های دستگاه ها، طرحی در مجلس با عنوان تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای به امضای نمایندگان مجلس رسید.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دانشکده فنی مهندسی بروجن یکی از الزامات این  شهرستان محسوب می‌شود، تصریح کرد: رشته‌های فنی مهندسی که در استان وجود ندارد با تصمیماتی از  سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای این دانشکده اخذ خواهد شد که قطعا موجب ارتقا سطوح در حوزه علم و فناوری می شود.

انتهای پیام/1029ج


کد مطلب: 42305

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/42305/معضل-مسئله-آب-چهارمحال-بختیاری-برخی-مشکل-تامین-شرب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir