کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

30 درصد مدارس در کشور نیاز به بازسازی دارد

27 تير 1397 ساعت 18:37

رئیس کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در شروع برنامه پنجم توسعه ۷۰ درصد مدارس نیاز به بازسازی و نوسازی داشت که با عزم مدیران درحال حاضر این رقم به به ۳۰ درصد رسیده و برنامه ما این است که تا پایان برنامه ششم توسعه این رقم به درصد بسیار کمتری برسد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدرضا عارف رئیس کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مسائل و مشکلات مطرح شده چهارمحال و بختیاری واقعیت‌های خاص استان نیست و استان تهران از لحاظ فرسودگی مدارس رتبه دوم را بعد ازسیستان و بلوچستان به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه این مشکلات باید حل شود افزود: نگاه ویژه‌ای به مسائل فرهنگ و آموزش استان‌ها دارم و لازم است همه مشکلات رفع شود، در شروع برنامه پنجم توسعه ۷۰ درصد مدارس نیاز به بازسازی و نوسازی داشت که با عزم مدیران درحال حاضر این رقم به به ۳۰ درصد رسیده و برنامه ما این است که تا پایان برنامه ششم توسعه این رقم به درصد بسیار کمتری برسد.

عارف خاطرنشان کرد: مجلس همواره کمک حال دستگاه‌ها خواهد بود و با توجه به شرایط پیش رو باید به جمع‌بندی خوبی در قوانین برسیم، بودجه ۹۸ درحال بسته شدن است و این فرصت خوبی بود که مشکلات این استان را در آن ببینیم.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بود و ما باید کمک حال شما باشیم و بتوانیم مسئولیت خودمان را در مقابل جوانان و نوجوانان به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 39822

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39822/30-درصد-مدارس-کشور-نیاز-بازسازی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir