کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در سامان/

ضرورت شناسايي مکان هاي فاقد قطعه هاي ايثار از سوی شهردار و دهیاران

27 دی 1396 ساعت 13:40

مدیرکل بنياد شهيد و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: شهردار و دهياران شهرستان سامان مکان هاي فاقد قطعه هاي ايثار را در سطح اين شهرستان شناسايي کنند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، فریبرز نجفی مدیرکل بنياد شهيد و امور ایثارگرن چهارمحال و بختیاری در سومين شوراي ترويج ايثار و شهادت شهرستان سامان با بيان اينکه با حضور اعضا برنامه هايي در خصوص ايثار وشهادت بررسي شد و برنامه های کميته هاي دهه فجر تشريح شد، اظهار داشت: در سطح شهرستان سامان ۱۴ يادوراه شهدا برگزار شده است و يادوراه شهداي بخش زاينده رود در آينده نزديک در اين بخش برگزار خواهد شد.

نجفی با اشاره بر اينکه شهردار سامان و دهياران سطح شهرستان قطعه هاي ايثار ندارند را شناسايي کنند، عنوان کرد: تعمير مرمت تابلو هاي شهداي در سطح شهرستان سامان نيز صورت گيرد.

وي با بيان اينکه از ديگر مصوبات اين جلسه ساخت و نصب تنديس شهيد خلبان نعمت الله اکبري با نصب ماکت هواپيما در محل مشخص شده با همکاري شهرداري بوده است، بيان داشت: آنچه که امروز به عنوان وظيفه بر دوش ما است اداي دين به شهدا و خدمت به خانواده شهدا و پاسداشت حرمت شهدا است.

نجفی با تاکيد بر تکريم پاسداران و مدافعان راه انقلاب و نظام، بيان داشت: اگر بتوانيم در مقابل خون هاي ريخته شهدا اداي دين کنيم وظيفه مان را توانسته ايم ادا کنيم.

وي با بيان اينکه شهدا به معناي واقعي کلمه چشم‌ و چراغ ملت هستند، عنوان کرد: زنده نگهداشتن ياد و نام شهيد و بزرگداشت زمان و مکان شهادت و الگوسازي از شخصيت و سيره زندگي و حماسه ايثارگرانه شهيد، بخشي از وظائف جامعه نسبت به شهيدان مي باشد.

فریبرز نجفی ابراز داشت: بزرگداشت و تکريم شهيد در جامعه يعني بزرگداشت و تکريم فرهنگ شهادت و تمام نيکي ها و ترويج روحيه ايثارگري و فداکاري براي ارزش ها و دفاع از جامعه و سرزمين اسلامي، فرهنگ و روحيه اي که قوام و بقاء جامعه و نظام و سرزمين اسلامي، همواره نيازمند به آن است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س


کد مطلب: 38088

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38088/ضرورت-شناسايي-مکان-هاي-فاقد-قطعه-ايثار-سوی-شهردار-دهیاران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir