کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کسی پاسخگو نیست!

کارگران خدمات شهري گندمان چشم انتظار پرداخت حقوق/شهردار جديد: معوقات از سال 94 است

3 دی 1396 ساعت 9:17

کارگران خدمات شهري شهرداري گندمان که اين روزها از عدم پرداخت حقوق هاي معوقه خود گلايه مند هستند مي گويند شرايط سختي را پشت سر مي گذاريم و کسي هم پاسخگوي مطالبات ما نيست.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، جمعي از کارگران خدماتي شهرداري گندمان از مطالبات مزدي و بيمه اي خود خبر دادند و خواستار پرداخت معوقات خود شدند.

يکي از کارگران شرکت خدماتي شهرداري گندمان با بيان اين که جمعي از اين کارگران از سال ۹۴ حقوق و حق بيمه معوقه دارند، گفت: معوقات برخي از اين کارگران طي اين چند سال بين ۳ تا ۶ ميليون تومان است.

وي ضمن بيان اين که حق بيمه ارديبهشت و خرداد ماه امسال ما نيز پرداخت نشده است، افزود: مطالبات اين کارگران از چند شرکت خدمات شهري و فضاي سبز است.

پيمانکار به تعهدات خود عمل نمي‌کند/کسي پاسخگوي ما نيست

يکي ديگر از اين کارگران با اشاره به اين که حقوق سه ماه تابستان در دوره شهرداري جديد گندمان پرداخت شده است، گفت: اما مطالبات سال ۹۴ هنوز تسويه نشده است.

وي با بيان اين که امسال نيز حقوق سه ماه فصل پاييز اين کارگران هنوز پرداخت نشده است، ادامه داد: حدود ۷ ميليون تومان حقوق از سال گذشته طلبکار هستم و البته برخي ديگر از اين کارگران نيز همين وضعيت را دارند.

او ضمن گلايه از اين که کسي پاسخگوي مطالبات ما نيست، مي گويد: پيمانکار پرداخت حقوق ما را منوط به پرداخت مطالبات از سوي شهرداري مي داند.

تهديد به اخراج به جاي پرداخت حقوق/پيمانکار وعده امروز و فردا مي دهد

يکي ديگر از اين کارگران نيز با اشاره به اين که پيمانکار به تعهدات خود عمل نمي کند و براي پرداخت حقوق وعده امروز و فردا مي دهد، اضافه کرد: کارگران خدمات شهري شهرداري گندمان حدودا ۳۰ نفر هستند.

وي خواستار دفاع رسانه ها از حقوق و مطالبات کارگران شد و گفت: سال هاي گذشته که کارگران شکايت و اعتراضي براي معوقات خود داشتند با برخورد تند و تهديد به اخراج مواجه مي شدند.

شهردار جديد: معوقات از سال ۹۴ است/تلاش براي پرداخت حقوق کارگران پيش از سال جديد

بهنام احمدي شهردار جديد گندمان نيز که تازه کار خود را شروع کرده است به خبرنگار کلار، گفت: کارگران خدمات شهري ۴ تا ۵ ماه حقوق طلبکار هستند و معوقات آنها از سال ۹۴ است.

احمدي با اشاره به اين که اين کارگران قرارداد مستقيم با شهرداري ندارند، اضافه کرد: تلاش مي کنيم معوقات را به پيمانکار پرداخت کنيم تا هر چه زودتر در اختيار کارگران قرار بگيرد.

وي همچنين گفت: کار خود را تازه آغاز کرده ايم و نياز به فرصت داريم؛ سعي مي کنيم تا پيش از سال جديد مطالبات و معوقاتي که از سال ۹۴ دارند را پرداخت کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک


کد مطلب: 37708

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37708/کارگران-خدمات-شهري-گندمان-چشم-انتظار-پرداخت-حقوق-شهردار-جديد-معوقات-سال-94

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir