کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب نماز جمعه شهرکرد؛

در قالب بسیج مردم مدافع اسلام و دین هستند/ بوی بسیج و روحیه جهادی باید در تمام جامعه به مشام برسد

26 آبان 1396 ساعت 13:24

خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: بسیج با نگاه جهادی امام راحل، در انقلاب اسلامی نهادینه شد و به فضل خدا اکنون نیز به درخت تنومندی تبدیل شده است/این شجره طیبه از دل مردم است و هرگز نابود نمی‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به اینکه هفته بسیج از ۲۹ آبان‌ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: بسیج با نگاه جهادی امام راحل، در انقلاب اسلامی نهادینه شد و به فضل خدا اکنون نیز به درخت تنومندی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد نقش بسیج را در دنیا کمرنگ کند، افزود: این شجره طیبه از دل مردم است و هرگز نابود نمی‌شود.

نکونام با تأکید بر اینکه بسیج باید محترم و همگانی شناخته شود، ادامه داد: بوی بسیج و روحیه جهادی باید در تمام جامعه به مشام برسد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج به سایر کشورهای جهان صادر شده است، اضافه کرد: در قالب این شجره طیبه مردم مدافع اسلام و دین هستند.

وی، با بیان اینکه در زلزله مسائل گوناگونی نهفته است، گفت: زلزله آزمون الهی برای مردم گرفتار و مسؤولان و مردم سایر نقاط است.

خطیب نمازجمعه شهرکرد افزود: خوشبختانه دولتمردان و مردم از لحظات ابتدایی رخ دادن زلزله در غرب کشور وارد عمل شدند و تا بازسازی مسکن‌های مردم و ایجاد رفاه و آسایش در منطقه عقب‌نشینی نکنند.

نکونام با اشاره به اینکه بازسازی ۶ روستا در کرمانشاه به عهده سپاه چهارمحال و بختیاری است، اضافه کرد: ۱۲۰ واحد مسکونی در این روستاها توسط سپاه استان ساخته می‌شود که نیازمند کمک‌های مردمی است.


وی ضمن خوش آمدگویی به استاندار جدید چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این استان به شدت مستعد کار و تلاش جهادی است و اولویت‌ها و ضرورت‌های اقتصادی و عمرانی فراوانی دارد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه حل مشکلات چهارمحال و بختیاری نیازمند کار، تلاش و برنامه‌ریزی است، گفت: فردا به همراه استاندار و مسؤولان استانی برای بررسی وضعیت چند روستای محروم به مناطق مرزی استان سفر می‌کنیم.

نکونام با اشاره به توطئه‌های دشمن برای به هم زدن آرامش منطقه افزود: دشمن نمی‌تواند ثبات لبنان در کنار اسرائیل غاصب را ببیند.

انتهای خبر/1027ج


کد مطلب: 37137

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37137/قالب-بسیج-مردم-مدافع-اسلام-دین-هستند-بوی-روحیه-جهادی-باید-تمام-جامعه-مشام-برسد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir