کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان فارسان خبر داد

اشتغال‌زايي 630 نفر در بخش‌هاي مختلف مشاغل خانگي در شهرستان فارسان

پایگاه خبری تحلیلی پیرغار , 29 مهر 1396 ساعت 8:19

فرماندار شهرستان فارسان از سه ميليارد صد پنجاه ميليون تومان اعتبار در مشاغل خانگي جهت اشتغال‌زايي 630 نفر در بخش‌هاي مختلف مشاغل خانگي، صنعت و گردشگري خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، مرداس طاهري در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: در جلسه اقتصاد مقاومتي شهرستان فارسان که با حضور مسئولين برگزار شد مباحث مربوط به توليد و اشتغال جوانان موردبحث و بررسي قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: در اين جلسه در خصوص مشاغل خانگي مباحثي را موردبررسي قرارداديم با توجه به اعتبار 3 ميليارد و 150 ميليون تومان جهت مشاغل خانگي اميدواريم هرچه زودتر در رفع بيکاري تعدادي از جوانان با اين اعتبار قدمي را برداريم.

وي خاطرنشان کرد: بااعتبار پيش‌بيني‌شده حدود 6 دستگاه و بانک عامل مقرر گرديد نسبت به تشکيل پرونده وجوب اين اعتبار تخصيص داده‌شده جهت اشتغال 630 نفر در بخش‌هاي مختلف مشاغل خانگي، صنعت و گردشگري اقدام کنند.

وي تصريح کرد: الويت بندي و رتبه بندي طرحهاي موجود و قابل اجرا در سطح شهرستان ، شناسائي متقاضيان و افراد توانمند روستا ، رفع مشکلات موجود وکم کردن بروکراسي در فرايند صدور مجوزها وتصويب طرحها ومهمترين آن بازاريابي مناسب براي حمايت و هدايت از کار و سرمايه و کاهش دغدغه هاي صورت بگيريد.

وي با اشاره به اينکه براي تربيت نيروي انساني ماهر بيش از گذشته به آموزش تخصصي نياز داريم، اظهار کرد: آموزش جوانان به ويژه دانش‌آموزان و دانشجويان سبب ايجاد اميد در جامعه و خانواده‌ها خواهد شد که انتظار مي‌رود اين امر بيش از گذشته مورد توجه متوليان امر قرار گيرد.

انتهاي پيام/590پ


کد مطلب: 36730

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36730/اشتغال-زايي-630-نفر-بخش-هاي-مختلف-مشاغل-خانگي-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir