کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان

نقش شهداي عشاير در عمليات هاي گوناگون کاملا محسوس است

25 مهر 1396 ساعت 12:50

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گفت: نقش شهداي عشاير در عمليات هاي گوناگون کاملا محسوس است و جانفشاني و ايثار عشاير منطقه کماکان ادامه دارد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، فريبرز نجفي در سفر به کوهرنگ و ديدار با خانواده شهداي مناطق عشايري شهرستان کوهرنگ با اشاره به اينکه عشاير مرزداران غيور کشور هستند، گفت: ما مديون شهدا هستيم و شهدا ستارگان پرفروغ آسمان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هستند.

 مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان در سفر يک روزه به شهرستان کوهرنگ که با همراهي رئيس بنياد شهرستان فارسان از تعدادي از خانواده هاي شهدا و ايثارگران مناطق عشايري سرکشي نمود.

فريبرز نجفي مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران  استان در اين ديدارها با اشاره به رشادت هاي جانانه عشاير در مقابله با خصم در طول هشت سال جنگ تحميلي گفت: نقش شهداي عشاير در عمليات هاي گوناگون کاملا محسوس است و جانفشاني و ايثار عشاير منطقه کماکان ادامه دارد.


نجفي بيان کرد: شهدا کساني هستند که جان خود را در عوض لقاء الهي معامله کردند و با فداکردن جان عزيز و پاک خويش امنيت و آرامش امروز ما را رقم زدند.

 نجفي در ادامه افزود: ديدار با خانواده شهدا تجديد ميثاق با مادران و پدراني است که روزي فرزندان خود را با رضايت کامل و براي حفظ امنيت امروز کشور، رهسپار جبهه هاي دفاع کردند.

انتهاي پيام/610ک
 


کد مطلب: 36689

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36689/نقش-شهداي-عشاير-عمليات-هاي-گوناگون-کاملا-محسوس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir