کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هيأت فوتبال چهارمحال و بختياري خبر داد

قهرماني تیم شاهين لردگان در مسابقات فوتبال اميد استان

سایت خبری سلام لردگان , 2 مهر 1396 ساعت 9:22

رئيس هيأت فوتبال چهارمحال و بختياري گفت: شاهين لردگان مقام قهرماني مسابقات فوتبال اميد استان را از آن خود کرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ طهمورث حيدري با اعلام اين خبر اظهار کرد: تيم شاهين لردگان در روز پاياني مسابقات فوتبال قهرماني رده سني اميد چهارمحال و بختياري موفق شد با کسب نتيجه تساوي صفر بر صفر مقابل تيم رزموکت بروجن مقام قهرماني اين دوره از مسابقات را کسب کند.

وي افزود: در اين رقابت‌ها تيم رزموکت بروجن و پيام بروجن به ترتيب مقام‌هاي دوم و سوم مسابقات را از آن خود کردند.

رئيس هيأت فوتبال چهارمحال و بختياري در ادامه اضافه کرد: مرحله نيمه‌نهايي مسابقات فوتبال نوجوانان استان شامگاه گذشته در ورزشگاه شهداي بلداجي برگزار شد و تيم استقلال نوين شهرکرد موفق شد با نتيجه پنج بر صفر راه آهن شهرکرد را شکست دهد و راهي مرحله فينال شود.

حيدري گفت: در ديگر بازي اين مرحله اتحاد شهرکرد نيز 6 بر صفر تيم ايثار فلارد را شکست داد و بدين ترتيب استقلال نوين شهرکرد و اتحاد شهرکرد که در مرحله گروهي نيز در يک گروه قرار داشتند در ديدار فينال به هم رسيدند و هنوز زمان مشخص بازي اين دو تيم در مرحله پاياني مشخص نشده است.

وي با اشاره به آغاز مسابقات فوتبال دسته دو استان با شرکت 6 تيم در دو گروه عنوان کرد: روز گذشته در نخستين روز اين بازي‌ها پارسه هليساد چهار بر دو عقاب آليکوه را شکست داد و شهرداري نوين جونقان در ديدار با ستارگان زاگرس شهرکرد با نتيجه بدون گل متوقف شد.

انتهاي پيام1026ج /630ل
 


کد مطلب: 36368

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36368/قهرماني-تیم-شاهين-لردگان-مسابقات-فوتبال-اميد-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir