کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری:

دفاع مقدس، خورشيد تابان تاريخ انقلاب اسلامي ايران

31 شهريور 1396 ساعت 14:00

کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری گفت: دفاع مقدس مانند خورشيد تاباني است که هيچ گاه از تاريخ انقلاب اسلامي پاک نخواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد راستينه کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ اظهار کرد: ايام دفاع مقدس ايامي است که جوانان ايران زمين به پيرو نفس هاي قدسي امام عظيم الشان و امام راحل عظيم الشان در طبيعيت از اسلام در صحنه ها ي رشادت و شرف حضور پيدا کردند و صحنه هاي بي بديلي را براي انقلاب اسلامي و تاريخ بشريت رقم زدند.

وي تصريح کرد: دفاع مقدس گنجينه عظيم است که لحظه لحظه آن يادآور رشادت ها و بزرگ مردي هاي فرزندان جمهوري السلامي ايران است.

راستينه اذعان داشت: دفاع مقدس تلئلويي از خورشيد پرفروغ انقلاب اسلامي است که اين خورشيد پر فروغ امروز عرصه هاي مختلفي را در جهان در نورديده و الگوهاي بي بديلي را براي جوانان نهضت هاي آزادي بخش در سراسر جهان شکل داده است.

وي عنوان کرد: اگر مي بينيد در عراق، سوريه و افغانستان صحنه هاي بي بديلي از مقاومت مبارزه بر عليه گروه تکفيري شکل دادند و اگر مي بينيد که امروز بغداد سقوط نمي کند و جونان آن ها به تبعيت از الگوي بسيج ايراني يک مدلي را خلق مي کند که جريان تکفيري و سردم دار آن امريکا و نظام سلطه زمينگير مي شود همه اينها به مدد الگوگيري از دفاع مقدس ما است.

راستينه تاکيد کرد: بزرگداشت دفاع مقدس و گرامي داشت دفاع مقدس بر همه ما لازم است.

وي خاطرنشان کرد: اين نمايشگاه مقدمه و الگويي است که بتواند اين صحنه هاي درخشان را براي جوانان ما يادآوري کند و عطر و بوي شهدا، عطر روزهاي شهادت، مبارزه و ايثار همچنان در جامعه بپيچد و الگويي باشد براي حرکت جوانان براي دفاع از انقلاب اسلامي و دفاع از مکتب اسلامي.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 36333

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36333/دفاع-مقدس-خورشيد-تابان-تاريخ-انقلاب-اسلامي-ايران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir