کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال وبختیاری:

طرح سیستم بازرسی هوشمند کارگاههای شعبه یک شهرکرد رونمایی شد

25 شهريور 1396 ساعت 8:57

با اجرای این طرح کیفیت عملکرد بازرسی و گزارش گیری ارتقا ، شناسایی کارگاههای کشفی و بیمه شدگان افزایش و طول و عرض جغرافیایی کارگاههای مشمول قانون تامین اجتماعی تعیین و ثبت می گردد.


به گزارش جهانبین نیوز، غلامرضا محمدی مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه طرح بازرسی هوشمند به صورت آنلاین و آفلاین با استفاده از اپلیکیشن موبایل (تبلت) در بستر وب عمل می نماید، تصریح کرد: فاز اول و دوم این طرح شامل پیاده سازی اتوماسیون، انجام بازرسی کشفی، انجام بازرسی سیستماتیک ، انجام بازرسی تحقیقی و درخواستی و انجام بازرسی چند شیفتی عملیاتی گردیده و در فازهای بعدی که در دست ساخت و توسعه می باشد، این طرح گسترش یافته و قابلیتهای دیگری شامل تصویر برداری، اخذ امضای الکترونیک و... نیز بر آن افزوده خواهد شد.

محمدی، استاندارد نمودن مکانیزم بازرسی ، اتوماسیون و هوشمند نمودن فرآیند بازرسی و گسترش پوشش بیمه ای از طریق پلاک برداری و شناسایی کلیه کارگاههای تحت پوشش را از مزایای این طرح عنوان کرد و افزود: امکان انجام بازرسی های تحقیقی بصورت سیستماتیک ، نظارت الکترونیک بر عملکرد کمی و کیفی بازرسان تامین اجتماعی ، وصول به هنگام مطالبات ، استاندارد نمودن آدرس کارگاه ها با بهره مندی از امکان تعیین طول و عرض جغرافیایی و همچنین امکان اعتراض کارفرمایان و بیمه شدگان از طریق پورتال از دیگر مزایای اجرای طرح بازرسی هوشمند است.

وی گفت : با تمهیدات بعمل آمده سخت افزار و نرم افزارهای مورد نیاز تهیه و دوره های آموزشی تخصصی نیز برای کارکنان واحدهای اجرایی ارائه گردیده و به یاری خداوند متعال امیدواریم در سالجاری سیستم بازرسی هوشمند کارگاهها در تمام شعب استان اجرایی گردد.

محمدی کارگاههای مشمول بازرسی در سال جاری را۸۴۵۷ کارگاه اعلام نمود و اظهار داشت: در طول سال ۱۳۹۶تعداد ۲۹۷۰۰ مورد بازرسی از این کارگاهها باید صورت پذیرد که فرآیند بازرسی کارگاهها با اجرای این طرح تسهیل می گردد.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 36217

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36217/طرح-سیستم-بازرسی-هوشمند-کارگاههای-شعبه-یک-شهرکرد-رونمایی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir