کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسيج سازندگي سپاه بروجن:

200 دانش آموز بروجني براي کمک به سازندگي دست به کار شدند

3 مرداد 1396 ساعت 13:09

مسئول بسيج سازندگي سپاه شهرستان بروجن از افتتاح طرح هجرت 3 با مشارکت 200 نفر از دانش آموزان براي کمک در عرصه سازندگي خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار لهراسب همايوني در گفتگو با کلار، اظهار داشت: طرح هجرت ۳ صبح امروز طي مراسمي با حضور مسئولان و ۲۰۰ نفر از دانش آموزان در مدرسه دکتر عزيزي بروجن افتتاح شد.

همايوني با اشاره به اين که طرح هجرت سه به همت دانش آموزان در قالب بهسازي و مرمت مدارس اجرايي مي‌شود، گفت: خط کشي صفوف صبحگاه، رنگ آميزي کلاس ها، نقاشي ديوارها، ديوار نويسي و بهسازي فضاي سبز از جمله فعاليت هاي دانش آموزان در اين دوره خواهد بود.

وي غني سازي اوقات فراغت جوانان، تقويت مباني اعتقادي دانش آموزان، اشاعه توسعه فرهنگ و مشارکت جوانان در فعاليت هاي عمراني، کمک به دولت در عرصه هاي سازندگي، اشاعه روحيه مسئوليت پذيري و حراست از امکانات آموزش و پرورش و مشارکت در ساخت و ساز و بهسازي مدارس از جمله اهداف طرح هجرت است.

همايوني ضمن بيان اين که طرح هجرت به مدت يک ماه در بروجن ادامه دارد، خاطر نشان کرد: در اين طرح شش مدرسه با همکاري ۵۰ دانش آموز خواهر و ۱۵۰ دانش آموز برادر زيباسازي و رنگ آميزي مي شود.

وي با اشاره به ثبت نام و مشارکت ۲۰۰ دانش آموز در طرح هجرت، افزود: تمرين مشارکت در امور عمراني، مسئوليت پذيري و تعهد به صورت عملي از برنامه هاي اصلي اين طرح به شمار مي رود.

همايوني اضافه کرد: اين برنامه ها دانش آموزان را مسئوليت پذير کرده و آنها را در برقراري ارتباطات اجتماعي و فراگرفتن مهارت هاي نوين زندگي آماده مي کند.

مسئول بسيج سازندگي ناحيه بروجن ادامه داد: دانش آموزان در اين طرح علاوه بر مهارت آموزي، اوقات فراغت خود را با کاري مفيد و سازنده پر مي‌کنند.

وي افزود: در برگزاري طرح هجرت ۳ بسيج دانش آموزي، بسيج سازندگي سپاه و آموزش و پروش شهرستان بروجن همکاري دارند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک


کد مطلب: 35537

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35537/200-دانش-آموز-بروجني-براي-کمک-سازندگي-دست-کار-شدند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir