:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - جهاد و خدمت خواهران بسيجي در 8 روستاي بخش بلداجي - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه بروجن خبر داد

جهاد و خدمت خواهران بسيجي در 8 روستاي بخش بلداجي

2 مرداد 1396 ساعت 13:31

فرمانده سپاه بروجن از اردوي جهادي هفت روزه خواهران بسيجي بخش بلداجي در هشت روستاي اين شهرستان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار علي کيهاني در گفتگو با کلار، اظهار داشت: اردوي جهادي خواهران حوزه حضرت زينب (س) بلداجي به مدت هفت روز در روستاهاي بخش بلداجي برگزار شد.

وي خاطرنشان کرد: ۲۰ نفر از خواهران شهر بلداجي به مدت هفت روز در هشت روستاي اين بخش در کلاس هاي اقتصاد مقاومتي، فني و حرفه اي، مشاغل خانگي، بهداشت و امداد، سبک زندگي، تربيت بدني، قرآن و اعتقادات فعاليت کردند.

کيهاني با بيان اين که از فرصت و ظرفيت اردوهاي جهادي مي توان براي محروميت‌زدايي جامعه در مقابل هجمه‌هاي دشمنان استفاده کرد، گفت: اردوهاي جهادي با هدف نهادينه کردن فرهنگ بسيجي، ترويج مردم ياري و مردم داري و محروميت‌زدايي در مناطق محروم به اجرا درمي‌آيد.

وي با اشاره به اين که روحيه جهادي بر آمده از متن دين بوده و هدف از روحيه جهادي تلاش براي رفع محروميت است، گفت: کار جهادي در مناطق محروم طراوت در روحيه مردم را جاري و ساري کرده و روح اميد و نشاط و شادابي را تقويت مي کند.

کيهاني ضمن تاکيد بر الگوسازي فرهنگ فعاليت‌هاي جهادي براي برون‌رفت از محروميت‌ها و نارسايي‌ها، ادامه داد: اردوهاي جهادي به عنوان يک برنامه منسجم مي تواند تاثيرات بسيار مثبتي در سازندگي جوانان و آباداني کشور داشته باشد.

فرمانده سپاه بروجن خدمت رساني، محک و درک توانايي‌هاي فردي را از جمله اهداف اردوهاي جهادي عنوان کرد و گفت: محروميت زدايي و توجه به سياست هاي اقتصاد مقاومتي از اهداف اصلي اردوهاي جهادي به شمار مي رود.

کيهاني اضافه کرد: ضرورت دارد همگان به‌ ويژه جوانان با تأسي از فرهنگ عظيم عاشورايي در جهت کمک‌رساني، مردم ياري و امداد رساني بيش‌ از پيش همت گمارند.

انتهاي پيام1026ج / ۵۴۰ ک


کد مطلب: 35527

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35527/جهاد-خدمت-خواهران-بسيجي-8-روستاي-بخش-بلداجي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir