کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هفته عفاف و حجاب فرصتي مناسب براي آشنايي جوانان با فرهنگ پيشينيان است

22 تير 1396 ساعت 9:07

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان با بيان اينکه هفته عفاف و حجاب فرصتي مناسب براي آشنايي جوانان با فرهنگ پيشينيان است، ابراز کرد: مردم غيرتمند کشور اسلامي همواره حامي عفاف و حجاب بوده و خواهند بود.


به گزارش جهانبین نیوز، مهرداد رحيمي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان در گفتگو با خبرنگار سامان ما، با بيان اينکه هفته عفاف و حجاب که به مناسبت سالروز واقعه حمله عمال رژيم طاغوت به معترضين کشف حجاب در مسجد گوهرشاد نامگذاري شده است، اظهار داشت: اين هفته فرصت مناسبي است تا جوانان ما با فرهنگ پيشينيان خود اشنا شوند مردم غيرتمند کشور اسلامي همواره حامي عفاف و حجاب بوده و خواهند بود.

رحيمي افزود: تعدادي معدود هنجارشکن و غافل همواره درصدد ترويج فرهنگ غربي در کشور هستند.

وي با بيان اينکه حجاب و عفاف به عنوان دو ارزش در جامعه بشري و بويژه جوامع اسلامي مطرح است، اذعان داشت: همواره اين دو واژه در کنار هم به کار برده مي‌شوند.

رحيمي با بيان اينکه اگر در جامعه زنان با حجاب باشند، هم مردان از نظر طهارت روح و جسم سالم مي‌مانند و هم در جامعه، سلامت خانوادگي حفظ خواهد شد، عنوان کرد: محيط خانواده تحت تاثير خودنمايي‌‌هاي عده‌اي از زنان بدحجاب و بي‌حجاب قرار نمي‌گيرد و هم مراکز اجتماعي مثل اداره‌ها و بيمارستان‌ها و... در کمال سلامت رفتاري خواهند بود و بزهکاري‌هاي اجتماعي به حداقل خواهد رسيد.

مهرداد رحيمي با بيان اينکه ترويج فرهنگ عفاف و حجاب و تبيين آن نقش بسزايي در تخکيم خانواده و سلامت جامعه دارد، عنوان کرد: بر اين اساس در اين هفته برنامه هاي متعددي توسط پايگاههاي مقاومت بسيج در حال اجراست که مهمترين انها عبارتند از پرداختن به موضوع عفاف و ححاب در کليه نشست ها و برنامه محوري، همايش عفاف و حجاب در شهرستان سامان است.

وي تصريح کرد: همايش عفاف و حجاب روز پنجشنبه در مجموعه تاريخي و تفريحي پل زمانخان برگزار مي شود که که از تمامي مردم ولايت مدار دعوت مي شود در اين همايش شرکت کنند .

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س


کد مطلب: 35371

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35371/هفته-عفاف-حجاب-فرصتي-مناسب-براي-آشنايي-جوانان-فرهنگ-پيشينيان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir