کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده حوزه بسيج خواهران چلگرد

هدف اصلي تهاجم فرهنگي از هم گسيختگي خانواده است

20 تير 1396 ساعت 16:51

فرمانده حوزه بسيج خواهران چلگرد گفت: هدف اصلي تهاجم فرهنگي از هم گسيختگي نهاد مقدس خانواده و سست شدن پايه هاي اعتقادي است.


به گزارش جهانبین نیوز، نازک غيبي حاجيور، فرمانده حوزه بسيج خواهران چلگرد در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: همايش حجاب و عفاف با هدف ترويج فرهنگ حجاب در جامعه و جلوگيري از فروپاشي نهاد مقدس خانواده و سست شدن پايه هاي اعتقادي در شهرستان کوهرنگ برگزار مي شود.

وي افزود: اين همايش با حضور قشرهاي مختلف جامعه در محل حسينيه محمد رسول الله (ص)شهر چلگرد برگزار مي شود.
 
غيبي حاجيور بيان داشت: اين همايش از ساعت 10صبح در محل حسينيه محمد رسول الله (ص) و با سخنراني پيرامون عفاف و حجاب، گوشه هايي از حجاب زنان بختياري را تشريح مي شود.
 
وي گفت: کرامت زن مسلمان به حفظ حجاب و عفاف است چرا که حجاب تکليفي از جانب پروردگار مي باشد.

فرمانده حوزه بسيج خواهران چلگرد گفت:هدف اصلي تهاجم فرهنگي از هم گسيختگي نهاد مقدس خانواده و سست شدن پايه هاي اعتقادي است.
 
وي حضرت فاطمه (س) را به عنوان برترين الگوي شايسته براي زنان و دختران معرفي کرد و افزود: دختران و زنان ايراني اين حضرت را بايد الگوي شاخص و سرمشق خود در همه زمينه ها قرار دهند.

غيبي حجاب اسلامي را تجلي زيباييهاي معنوي زن ذکر کرد و  خاطر نشان کرد: بدون شک حجاب ديني ، زن را از آفات و بيماريهاي بسياري حفظ مي کند.

فرمانده حوزه بسيج خواهران چلگرد گفت: عفاف و حجاب تنها ويژه زنان نيست بلکه مردان نيز بايد پاکدامني و پوشش داشته باشند ولي از آن روي که زن نماد زيبايي در خلقت و شاهکار آفرينش است بيشترين تأکيد بر حجاب، متوجه زنان شده است.
 
معصومه کريميان مدير تعليم و تربيت حوزه بسيج خواهران حضرت آسيه (س) چلگرد نيز در اين خصوص بيان کرد: بيست و يکم تيرماه سالروز قيام مردم مشهد عليه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاري شده است. روزي که دژخيمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشيد.

وي افزود: حجاب، ارزشي است منطبق با طبيعت انسان و براي کمال و رشد شخصيت انساني فرض شده است تا سلامت جامعه و نفس و نسل را محقق کند.

مدير تعليم و تربيت حوزه بسيج خواهران حضرت آسيه(س)چلگرد ادامه داد:عفاف و حجاب نه تنها براي انسان ها محدوديت نمي آورد بلکه با حفظ شخصيت  و کرامت و مصونيت زنان، زمينه هاي حضور فعال و رشد و بالندگي در مسير صحيح را براي آنان در اجتماع فراهم مي سازد.

وي گفت: با نگهداشتن حريم جامعه از آلودگي و ناپاکي، به بهداشت رواني، فردي و اجتماعي کمک خواهد کرد و هرگونه فعاليت در کانون خانواده و اجتماع را رنگ و بوي معنويت خواهد بخشيد.

کريميان در پايان خاطرنشان کرد: امروز يکي از مهمترين محورهاي تهاجم فرهنگي در مواجهه با نظام جمهوري اسلامي ايران تلاش براي تغيير سبک زندگي آحاد مردم ايران اسلامي در موضوع عفاف و حجاب است که هدف اصلي آن از هم گسيختگي نهاد مقدس خانواده و سست شدن پايه هاي اعتقادي مي باشد.

انتهاي پيام/610ک

 


کد مطلب: 35338

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35338/هدف-اصلي-تهاجم-فرهنگي-هم-گسيختگي-خانواده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir