کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي خبر داد

تصویب چهاربانده کردن بزرگراه لردگان-ایذه در هیئت دولت

سایت خبری سلام لردگان , 20 تير 1396 ساعت 9:00

نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي گفت: پس از اين بازديد ميداني از مسير ايذه–لردگان، اين امر توسط وزير راه و شهرسازي به دولت منتقل و ضرورت چهاربانده کردن اين بزرگراه در هيأت دولت به تصويب رسيد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ محمد خالدي با اشاره به پيگيري هاي نماينده مردم ايذه و باغملک و نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي در خصوص اين امر، اظهار کرد: اجراي پروژه بزرگ عمراني شهرستان لردگان در دستور کار وزارت راه و شهرسازي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: چهاربانده کردن بزرگراه لردگان-ايذه از پروژه‌هاي حياتي اين شهرستان است و اين مسير توسط وزير راه و شهرسازي، رئيس بنياد مسکن کشور، استاندار و نماينده مردم لردگان از خوزستان به سمت سد کارون چهار، پيمايش شده است.

عضو کميسيون انرژي مجلس ادامه داد: پس از اين بازديد ميداني، اين امر توسط وزير راه و شهرسازي به دولت منتقل و ضرورت ايجاد اين بزرگراه در هيات دولت به تصويب رسيد.

خالدي با اشاره به اينکه اعتبار لازم براي اين پروژه مبلغ بالايي است، خاطرنشان کرد: پروژه اکنون در مرحله تعيين سرمايه‌گذار و پيمانکار است و احتمال دارد که بنياد مسکن کشور مجري آن شود.

انتهاي پيام1026ج/630ل


کد مطلب: 35320

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35320/تصویب-چهاربانده-کردن-بزرگراه-لردگان-ایذه-هیئت-دولت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir