کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجراي طرح مودت با حضور فرماندهان پايگاه هاي بسيج در شهرستان بن

29 خرداد 1396 ساعت 12:54

طرح مودت با حضور فرماندهان پايگاه ها و حوزه هاي مقاومت بسيج مساجد و محلات سپاه ناحيه شهرستان بن برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سيداصغر موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن در گفت و گو با زنگ خبر از اجراي طرح مودت فرماندهان و شوراهاي پايگاه هاي مقاومت بسيج حوزه مقاومت بسيج ناحيه شهرستان بن خبر داد و گفت: اين طرح با حضور فرمانده ناحيه مقاومت بسيج و فرمانده حوزه و فرماندهان پايگاه هاي مقاومت بسيج و خانواده آنان برگزار شد.

موسوي تصريح کرد: ايجاد انس و الفت ميان فرماندهان و خانواده‌هاي بسيج براي اجراي هرچه بهتر ماموريت‌هاي بسيج است که در حقيقت حفظ ارزش‌ها و ارمان‌هاي انقلاب اسلامي از مهم‌ترين ماموريت‌هاي بسيج محسوب مي‌شود.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن افزود: اين نشست صميمانه براي ايجاد انس و مودت بين فرماندهان پايگاه هاي مقاومت شهرستان بن به عنوان پشتيبان معنوي بسيج در شهرستان و همزمان با ماه مبارک رمضان ماه ضيافت الهي و بهار قرآن و ضيافت افطار برگزار شد.

وي در ادامه از تلاش ها و زحمات فرماندهان پايگاه هاي مقاومت بسيج که در تمامي عرصه ها حضور فعال و پررنگ دارند قدرداني نمود و افزود: آشنا شدن خانواده‌هاي بسيجيان با يکديگر و همچنين آشنايي آنها با اهميت کار فرماندهان پايگاه‌ها و حوزه‌هاي مقاومت بسيج از با اهميت‌ترين محورهاي نشست مودت است که هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار مي‌شود.

فرمانده سپاه ناحيه بن تصريح کرد: بسيج پرچم‌دار ترويج فرهنگ اسلامي در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگي است و تقويت روحيه شادابي و نشاط در خدمتگذاري به خانواده بسيج را دنبال مي‌کنيم همچنين ترويج سبک زندگي علوي و فاطمي در بين خانواده‌ها را تقويت خواهيم کرد، مأموريت ‏هاي بسيج با کمک و حضور فرماندهان پايگاه ‏ها اجرايي مي ‏شود و قطعاً خانواده‏ هاي آنان در اين راه نقش بي ‏بديلي در موفقيت هاي بسيج دارند.





انتهاي پيام1026ج /520ز


کد مطلب: 35028

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35028/اجراي-طرح-مودت-حضور-فرماندهان-پايگاه-هاي-بسيج-شهرستان-بن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir