کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير کميته امداد امام خميني (ره) بروجن خبر داد

توزيع 1241 سبد کالا بين نيازمندان بروجني/4970 جفت کفش به سادات مستمند اهدا شد

28 خرداد 1396 ساعت 11:56

مدير کميته امداد امام خميني (ره) بروجن ضمن بيان اين که 1241 سبد کالا در ماه مبارک رمضان بين نيازمندان توزيع شده است، گفت: چهار هزار و 970 جفت کفش توسط يک خير از استان قم به سادات مستمند اين شهرستان اهداء شد.


به گزارش جهانبین نیوز، محسن سليمي بني در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: يک هزار و ۲۴۱ سبد کالا شامل برنج، مرغ، روغن و ماکاروني تا به امروز از ماه مبارک رمضان بين نيازمندان توزيع شده است.

وي ارزش سبد کالاهاي توزيع شده بين نيازمندان را يک ميليارد و ۳۰۰ ميليون ريال عنوان کرد و گفت: ۷۶۴ حامي از ۱۵۸ يتيم و ۵۸ خانواده محسنين حمايت مي کنند.

سليمي با بيان اينکه حاميان ماهيانه به طور متوسط ۲۲۰ ميليون ريال به خانواده ايتام و محسنين کمک مي کنند، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان ۱۵ نفر به جمع اين حاميان اضافه شده است.

مدير کميته امداد امام خميني (ره) بروجن ادامه داد: امسال در ماه مبارک رمضان دو سفره اطعام آسماني در بخش گندمان با حضور ۸۰۰ نفر برپا شده است.

اهداي ۴۹۷۰ جفت کفش به سادات مستمند و نيازمند

سليمي با بيان اين که چهار هزار و ۹۷۰ جفت کفش در ماه مبارک رمضان توسط يک خير از استان قم به سادات مستمند و نيازمند شهرستان بروجن کمک شده است، افزود: از ابتداي امسال تا به امروز ۱۴۳ فقره وام کارگشايي جهت درمان، مسکن، مايحتاج زندگي و بدهي به مبلغ ۵ ميليارد و ۶۵۰ ميليون ريال پرداخت شده است.

وي با اشاره به شروع ساخت دو پلاک ساختمان در روستاها و يک پلاک در شهر، افزود: ۱۰۰ تا ۲۵۰ ميليون ريال براي هر پلاک ساختمان از طرف کميته کمک به صورت بلاعوض پرداخت مي شود.

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بروجن در ادامه افزود: امسال ۲۲۰ ميليون ريال زکات واجب و مستحب در شهرستان بروجن جذب شده است.

سليمي افزود: مردم مي توانند در ماه مبارک رمضان جهت پيشيرد اهداف کميته امداد، کمک به نيازمندان و طرح اکرام ايتام اقدام به کار خيرخواهانه داشته باشند.

وي با بيان اينکه شرکت در اين امر خدا پسندانه وظيفه همه اقشار جامعه است، ادامه داد: مشارکت جمعي سبب مي شود تا اين نهاد مقدس در انجام امور خير و مسئوليت ها موفق باشد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک


کد مطلب: 35008

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35008/توزيع-1241-سبد-کالا-بين-نيازمندان-بروجني-4970-جفت-کفش-سادات-مستمند-اهدا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir