کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه شهرستان لردگان:

در اولويت قرار گرفتن مبارزه به جاي پيشگيري از مصرف موادمخدر

سایت خبری سلام لردگان , 24 خرداد 1396 ساعت 10:37

فرمانده سپاه شهرستان لردگان گفت: متأسفانه در اين شهرستان به جاي توجه به مسئله پيشگيري از افزايش موادمخدر و اعتياد، اقدام و مبارزه با آن در اولويت قرار گرفته است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سلام لردگان، سيدمسعود موسوي در نشست شوراي مبارزه با موادمخدر اين شهرستان اظهار کرد: متأسفانه در جلسات مختلف درخصوص موادمخدر به جاي پرداختن به عملکرد در راستاي پيشگيري از ترويج و استفاده از موادمخدر، اقدامات صورت گرفته در زمينه مبارزه با موادمخدر مورد بررسي قرار مي‌گيرد در صورتي که بايد به مسئله پيشگيري توجه ويژه‌اي شود.

وي گفت: در شهرستان لردگان برخي عوامل و فرهنگ‌ها زمينه بروز اعتياد را بيش‌ازپيش تقويت مي‌کند که ازجمله مي‌توان به مسئله طلاق و بيکاري در بين جوانان و فرهنگ تعارف‌کردن مواد به بزرگان در مجالس مختلف اشاره کرد که زمينه را براي آشنايي جوانان با موادمخدر بيشتر مي‌کند.

فرمانده سپاه شهرستان لردگان عنوان کرد: در گذشته طلاق در استان چهارمحال و بختياري و به تبع آن در شهرستان لردگان يک مسئله ناشناخته و بد به حساب مي‌آمد ولي امروزه اين مسأله به راحتي در سطح استان و شهرستان در حال انجام است، در چند دهه اخير به ازاي 21 ازدواج  فقط يک طلاق داشتيم اما امروزه اين آمار به هشت ازدواج و يک طلاق رسيده که بسيار ناراحت کننده است و نياز به اقدامات اساسي در اين زمينه وجود دارد.

موسوي در پايان فعال‌سازي کارگاه‌هاي آموزشي در سطح شهرستان را يک ضرورت عنوان کرد و گفت: در صورت آموزش شهروندان در خصوص معضلات و آسيب‌هاي جدي مواد مخدر به فرد و جامعه، مي‌توان اميد به کاهش مصرف و روي‌آوردن جوانان و خانواده‌ها در آينده به مواد مخدر در سطح شهرستان لردگان را داشت.

انتهاي پيام1026ج/630ل


کد مطلب: 34950

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34950/اولويت-قرار-گرفتن-مبارزه-جاي-پيشگيري-مصرف-موادمخدر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir