کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج شهرستان:

ايستادگي ما بايد هميشه در جريان باشد تا به فتح هاي بيشتري دست يابيم

3 خرداد 1396 ساعت 13:01

فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان با بيان اينکه با ايستادگي و مقاومت توانستيم خرمشهر را آزاد کنيم ،ابراز کرد: با تکيه بر ولايت فقيه و مردم پيروز ميدان بوديم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، مهرداد رحيمي در صبحگاه نيروهاي نظامي، انتظامي و بسيج با بيان اينکه خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱، بعد از ۵۸۷ روز اشغال توسط کشور عراق آزاد شد، اظهار داشت: آمارها نشان مي دهد که ۶ هزار شهيد در اين راستا براي آزادسازي خرمشهر قهرمان جان خود را نثار کردند.

رحيمي بيان داشت: ۱۹ هزار اسير را در عمليات بيت المقدس توسط نيروهاي مردمي اين کشور از دشمن بعثي گرفتند و بالاي ۷ هزار کشته اي که از دشمن به هلاکت رسيدند تا اين شهر و کشورمان به پيروزي دست يابد و اين پيروزي ها همگي مديون رشادت ها و خون شهداي انقلاب اسلامي هستيم.

فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان با تاکيد بر اينکه ما بايد هميشه استقامت کنيم و هميشه دشمني ها و خرمشهرها هست تصريح کرد: مجموعه نيروهاي نظامي، انتظامي و بسيجيان ما هميشه اين آمادگي را براي استقامت و جان فشاني ها دارند و اگر امروزه مي بينيم که امنيت و آرامشي در کشور ما حاکم است به آن جهت است که قدرت بازدارنده اين نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران وجود دارد و گرنه چشم تمع دشمنان ما هميشه براي اين کشور بوده و خواهد بود.

رحيمي به عوامل فتح خرمشهر اشاره کرد و بيان داشت: نقش حضرت امام خميني (ره) و رهبري عزيز انقلاب اسلامي و همچنين نقش مردم و نيروهاي بسيجي، يکي از عوامل مهمي بود که در فتح خرمشهر موثر واقع شد.

وي افزود: ما بايد درس هايي را از تاريخ فرا بگيريم، زيرا برنامه هايي که در اين زمينه اجرا مي شوند همگي به خاطر پاس داشت از اين روزهاست.

رحيمي عنوان کرد: هرگاه به خداوند، ولايت فقيه و مردم تکيه کرديم پيروز ميدان شديم که نمونه بارز آن فتح خرمشهر قهرمان است.

وي با بيان اينکه ما با ايستادگي توانستيم خرمشهر را آزاد کنيم، اذعان داشت: اين نوع ايستادگي ما بايد هميشه در جريان باشد تا بتوانيم به فتح هاي ديگري دست پيدا کنيم.

فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان گفت:ايستادگي مردم عامل اقتدار و قدرت بازدارنده نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مي باشد، چرا که فتح خرمشهر فتح خاک نيست بلکه فتح ارزشهاي انساني مي باشد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س


کد مطلب: 34659

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34659/ايستادگي-بايد-هميشه-جريان-باشد-فتح-هاي-بيشتري-دست-يابيم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir